شهردار همدان در جمع اقشار مردمی
شهردار جدید همدان در این دیدار صمیمی، با تأکید بر اینکه همدان ظرفیت بالایی برای توسعه دارد، بیان کرد: همدان درگذشته به‌عنوان مرکز تجارت امپراتوری عثمانی بود و در منطقه غرب کشور حرفی برای گفتن داشته و دارد و باید همه دلسوزان – صنعتگران – اصناف و بازاریان و اقشار مختلف برای ساختن این شهر؛ شهرداری را یاری‌رسانی کنند.
کد خبر: ۵۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 25 January 2018

برای ساختن شهر، نیازمند همکاری و مشارکت تک‌تک شهروندان فهیم هستیم شهردار همدان در جمع اقشار مختلف شهر همدان، گفت: برای ساختن شهر، نیازمند همکاری و مشارکت تک‌تک شهروندان فهیم هستیم.

به گزارش تابناک همدان؛ مهندس صوفی شهردار جدید همدان که در جمع اقشار مختلف شهر همدان سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: برای داشتن یک شهرآباد و توسعه‌یافته نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستیم و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری از نکته نظرات و پیشنهاد‌های تک‌تک شهروندان فهیم استقبال می‌کند.

وی با اعلام اینکه در این راستا سامانه تلفن گویای ۱۳۷ را در شهرداری به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: از طریق این سامانه همه شهروندان شریف و فهیم خواهند توانست هرگونه انتقادات خود از عملکرد و اقدامات شهری خادمان خود در شهرداری و همچنین پیشنهاد‌های سازنده خود برای بهبود ارائه خدمات و توسعه شهری را بیان کنند و شهرداری نیز در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی مناسب برای رضایت شهروندان محترم اقدام خواهد کرد.

شهردار جدید همدان در این دیدار صمیمی، با تأکید بر اینکه همدان ظرفیت بالایی برای توسعه دارد، بیان کرد: همدان درگذشته به‌عنوان مرکز تجارت امپراتوری عثمانی بود و در منطقه غرب کشور حرفی برای گفتن داشته و دارد و باید همه دلسوزان – صنعتگران – اصناف و بازاریان و اقشار مختلف برای ساختن این شهر و رساندن به جایگاه واقعی خود؛ شهرداری را کمک و یاری‌رسان باشند تا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون باشیم.

ساختن شهر، مشارکت تک‌تک شهروندان را می طلبد

صوفی در این دیدار به تشریح اقداماتی شهرداری در یک ماهه اخیر هم پرداخته و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر، تک‌تک مردم فهیم و تلاش خادمان شما در شهرداری بتوانیم بعد از ۴ سال شهری آباد – پیشرفته و توسعه‌یافته داشته باشیم.

شایان‌ذکر است: قبل از سخنان شهردار جدید، مشاور اجرایی استاندار همدان نیز پیرامون لزوم حمایت مردم و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از شهردار جدید سخنانی ایراد و سپس برخی از حاضران در این نشست صمیمی، به بیان نکته نظرات و پیشنهاد‌های خود برای توسعه شهری پرداخته و شهردار جدید نیز به گرمی از آن‌ها استقبال کرد و در پایان نیز از سوی جمعی از ورزشکاران با اهدای یک قطعه تابلو یادبود خوشنویسی در نعت حضرت علی (ع) به شهردار جدید اهدا شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار