حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جلسه شورای اداری ملایر ضمن تسلیت بابت حادثه تلخ کشتی سانچی ایران و مرگ چندین نفر از هم‌وطنان عزیز اظهار داشت: طبق فرموده قرآن صبر بزرگ‌ترین سفارش برای مؤمنان است، خداوند و ائمه اطهار نیز مردم را به صبر در زندگی شخصی و اجتماعی دعوت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 17 January 2018

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در جلسه شورای اداری ملایر ضمن تسلیت بابت حادثه تلخ کشتی سانچی ایران و مرگ چندین نفرازهموطنان عزیز اظهار داشت:طبق فرموده قرآن صبر بزرگترین سفارش برای مومنان است، خداوند و ائمه اطهار نیز مردم را به صبر در زندگی شخصی و اجتماعی دعوت کرده‌اند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ وی تصریح کرد: صبر و شکیبایی در زندگی فردی و اجتماعی باعث هم افزایی می‌شود، همه اندیشه‌ها را روی هم قرار دادن باعث ایجاد یک فکر و اندیشه مفید در جامعه می‌شود.

امام جمعه ملایرعنوان کرد: ما در اسلام دارای فرهنگ غنی هستیم، مسئولان و مدیران ما باید هدف و کارشان تنها نفع رساندن به مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌ها و کمبود امکانات نمی‌شود همه خواسته‌ها و نیاز‌های مردم را در ابعاد مختلف بر آورده کرد، باید با اخلاق و رفتار پسندیده مردم را راضی نگه داریم.

برقراری افزود: داشتن اخلاق خوب و رفتار پسندیده با مردم باعث جذب مردم به خودمان، دولت و نظام می‌شویم.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم ملایر در راهپیمایی علیه اغتشاشات اخیر بیان کرد: همه مسئولان با همراهی مردم با وحدت و یکپارچکی به این فتنه‌ها پایان دادند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در شهرستان ملایر و آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و دفتر امام جمعه یادآور شد: در واقع دفتر امام جمعه یک نهاد انقلابی است که مردم برای بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به دفتر مراجعه می‌کنند و ما نیز تا حد توان راهنمایی‌ها و کمک‌های لازم را به مردم داریم.

برقراری در ادامه گفت:برخی افراد حمله اغتشاشگران به دفتر امام جمعه را به اتفاقات ابتدای سال جاری و مشکلات به وجود آمده در ساخت مصلی ربط می‌دهند، در ساخت مصلی فردی که از سوی همایش سرمایه گذاری معرفی شده بود به دفتر ما مراجعه کرد و گفت: قصد دارد تا ساخت یک حسینه را به عنوان نذرش ادا کند.

وی اضافه کرد: ما نیز با توجه به اینکه دیدیم مصلی ملایر بیشتر نیازمند تکمیل وساخت است به این فرد پییشنهاد دادیم که به جای حسینیه ادامه روند ساخت مصلی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا بعدا متوجه شدیم که این فرد در ازای برداشتن تعدادی از اراضی جاده سلامت قرار است مصلی را بسازد که ما متوجه شدیم و با کمک دستگاه‌های قضایی جلوی این کار گرفته شد و حتی یک وجب از این اراضی نیز تصرف نشد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه برخی تهمت‌ها در اغتشاشات اخیر از سوی دشمنان مطرح شد که حمله به دفتر امام جمعه مربوط به فساد مالی بوده افزود: این حق مردم است که مسئولانی چشم پاک و دست پاک داشته باشند، اما باید گفت: چرا چنین اتهاماتی را می‌زنند و مهمتر از آن چرا برخی این اتهامات را در فضای مجازی پخش می‌کنند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: اگر واقعا در کشور و در شهرستان ما چنین اتهاماتی باشد مردم چرا باید چنین مسئولانی را تحمل کنند، این مسئولان باید از مردم عذرخواهی و جبران خسارت کنند و هم اینکه از مسئولیتشان کنار گذاشته شوند.

برقراری با بیان اینکه ما خودمان باید مراقب فضای داخلی کشور و فضای مجازی باشیم گفت: برخی با دامن زدن به شایعات اذهان عمومی را به سمت و سوی دیگر می‌برند که باید پاسخگو باشند و مسئولان باید با آن‌ها برخورد کنند.
وی اظهار کرد: ما خادم مردم هستیم و باید با تمام وجود برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار