رضایی راه حل برون‌رفت از مشکلات را وجود اقتصاد قوی؛ مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد دانست و گفت: بی‌عدالتی، تبعیض و شکاف عمیق میان مسئولان و مردم عامل ایجاد نارضایتی در مردم است.
کد خبر: ۵۵۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 14 January 2018

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: در راستای مطالبه‌گری به‌حق خواسته‌های مردم و به همت قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استاندار همدان هفته آینده از مناطق محروم و حاشیه شهر همدان بازدید می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سپاه همدان محمدجواد رضایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه «دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود»، افزود: این موذن باید سوای بر تحصیل علم و تهذیب نفس، هوشیارانه و آگاه به جامعه و مسائل پیرامون آن با عینک تقوا بنگرد.

وی با بیان اینکه دانشجو باید هرگاه نقطه قوتی دید آن را حمایت و تحسین کند و اگر ضعفی دید برادرانه آن را اعلام کند، گفت: در روز‌هایی که فضای کشور غبارآلود از فتنه و آشوب بود، بار دیگر مردم با بصیرت با وجود مطالبات بر حقشان با حضور در میدان، بنیان نامشروع فتنه آمریکا، صهیونیست، آل سعود و منافقین کوردل را خنثی کردند.

وی گفت: دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب می‌خواستند با سوء استفاده از اعتراضات بر حق مردم، نظام مقدس ما را به مرز نابودی ببرند، اما باز هم ناکام ماندند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان تأکید کرد: ایران اسلامی مثل برخی کشور‌ها نیست که با پول سعودی عده‌ای منافق و با شعار‌های ساختارشکنانه و سوء استفاده از مطالبات بر حق مردم از هم بپاشد.

وی تأکید کرد: افرادی که مخل امنیت عمومی می‌شوند دلشان به حال و روز وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نسوخته است، بلکه اهداف دیگری را در سر می‌پرورانند.

رضایی راه حل برون‌رفت از مشکلات را وجود اقتصاد قوی؛ مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد دانست و گفت: بی‌عدالتی، تبعیض و شکاف عمیق میان مسئولان و مردم عامل ایجاد نارضایتی در مردم است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان راه حل خروج از مشکلات کشور را بها دادن به جوانان مومن و انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت کشور در بها دادن به «احمدی‌روشن»‌ها است نه اینکه نگاهمان به دست شرق و غرب باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل اجرایی شود نه اینکه محدود به سخنرانی‌ها و همایش‌ها شود، اظهار کرد: عنوان اقتصاد مقاومتی از لقلقه زبان خارج شود و در عمل مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان تأکید کرد: ما دانشجویان بسیجی، با جدیت، تمام مطالبات و مشکلات معیشتی، اقتصادی و مالی مردم عزیز را از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: در راستای مطالبه‌گری به‌حق خواسته‌های مردم و به همت قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استاندار همدان هفته آینده از مناطق محروم و حاشیه شهر همدان بازدید می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار