رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تصریح کرد: نمایش آثار تاریخی آنقدر ارزشمند هست که ایجاد سایت ـ. موزه می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 13 January 2018

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از اخذ موافقت ایجاد سایت ـ. موزه در میدان امام (ره) خبر داد و گفت: طرح سایت ـ. موزه هم اکنون در دست مشاور بوده و مشاور در حال تهیه طرح است.

به گزارش فارس؛ علی مالمیر از اخذ موافقت ایجاد سایت ـ. موزه در میدان امام (ره) خبر داد و اظهار کرد: با ادامه کاوش‌ها در میدان امام (ره) تصمیم گرفتیم اطلاعات بیشتری از این دوره‌های باستان‌شناسی این میدان قدیمی به دست آید، زیرا شاید این یک فرصت بزرگ برای همدان باشد.

وی ادامه داد: پس از مطرح شدن راه‌اندازی سایت ـ. موزه در میدان امام (ره)، اعضای شورای شهر و شهرداری نیز بر این مسئله اتفاق نظر داشتند که قرار شد حتی از آثار دیگری که قبلا از این محوطه کشف شده را به نمایش گذاشت.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تصریح کرد: نمایش آثار تاریخی آنقدر ارزشمند هست که ایجاد سایت ـ. موزه می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اخذ موافقت ایجاد سایت موزه در میدان امام (ره) از سازمان میراث فرهنگی یادآور شد: طرح سایت ـ. موزه هم اکنون در دست مشاور بوده و مشاور در حال تهیه طرح است.

به گزارش فارس؛ میدان امام (ره) که تابستان امسال برای تبدیل به پیاده‌راه مورد حفاری قرار گرفت، پس از برخورد به مواردی از اشیای تاریخی، باستان‌شناسان وارد عمل شدند. اما پس از مواجهه با موارد دیگری از اشیای تاریخی، مقرر شد بخشی از میدان امام (ره) به سایت ـ. موزه تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار