معاون پشتیبانی و مالی اداره ورزش و جوانان استان همدان در ادامه افزود: در حال حاضر پروژه سالن ورزشی تنیس همدان یکی از پروژه‌های نادر در بحث واگذاری به بخش خصوصی است که در هفته دولت کلنگ زنی شده و ظرف ۴ ماه آماده و دردست افتتاح و راه اندازی است.
کد خبر: ۵۵۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 13 January 2018

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح ۴ خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حسین افشاری در مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار داشت: این تعداد خانه ورزش روستایی در روستای هدف گردشگری ملحمدره، روستای یوسف آباد در بخش مرکزی و لک لک و طویلان سفلی در بخش پیرسلمان با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان در امور ورزش‌های روستایی و عشایری کشور، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان و نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و بخشداران و اهالی روستا‌ها روز گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در در دست تجهیز است، افزود:براساس قول‌های مساعد مسئولان مربوطه، ۵ خانه ورزش روستایی هم در دیگر روستا‌های این شهرستان افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

فرماندار اسدآباد یاد آور شد:در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۴ خانه ورزش روستایی بوده که با تجهیز و راه اندازی و قول مساعد داده شده این تعداد خانه ورزش روستایی به ۱۳ خانه ورزش ارتقا می‌یابد.

افشاری در ادامه با تاکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان یکی از جمله مجموعه و حوزه‌های حیاتی برای جامعه و به ویژه نسل جوان جهت ارتقای هر چه بیشتر نشاط و شادابی و سلامت جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد:حوزه ورزش و جوانان یکی از حوزه‌های حساس و پرکاری است که این اداره به تنهایی رصد فعالیت بسیاری از باشگاه‌های ورزشی را برعهده داشته و این امر برای این اداره زمان بر و کاربر بوده که جای تقدیر دارد.

وی گفت:مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهر اسدآباد به عنوان مدیر عملیاتی دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش شهرستان بوده و هر آنچه از سوی دولت ابلاغ می‌شود را مکلف به انجام می‌باشد.

معاون پشتیبانی و مالی اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز اظهار داشت: در حوزه ورزش اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر افتاده و با تمام کمبود‌ها در اعتبارات نسبت به سال‌های قبل دارای پیشرفت بودهایم.

حسن دار شوشتر با تاکید بر اینکه امسال از منابع مختلفی به ورزش کشور کمک شد، خاطرنشان کرد: بودجه کشور در حوزه ورزش و جوانان ۳.۵ برابر نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است.

وی گفت:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی واگذاری پروژه‌های نیمه کاره به بخش خصوصی از طریق ماده ۲۷ یکی از جمله اقداماتی بوده که در استان همدان انجام شد و در این راستا جز اولین دستگاه‌هایی بودیم که پروژه‌ها را به مشارکت گذاشته ایم.

دار شوشتر با اشاره به واگذاری استخر تختی ملایر و استخر قائم رزن جهت بازسازی و تعمیرات به بخش خصوصی از طریق ماده ۲۷ خاطر نشان کرد: هر پیمانکار جهت آغاز بازسازی و تعمیرات این دو پروژه ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده اند.

معاون پشتیبانی و مالی اداره ورزش و جوانان استان همدان در ادامه افزود: در حال حاضر پروژه سالن ورزشی تنیس همدان یکی از پروژه‌های نادر در بحث واگذاری به بخش خصوصی است که در هفته دولت کلنگ زنی شده و ظرف ۴ ماه آماده و دردست افتتاح و راه اندازی است.

دار شوشتر با تاکید بر اینکه این آمادگی را داریم در شهرستان اسدآباد پروژه‌های نیمه کاره و بیسامان را در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی با استفاده از ماده ۲۷ پیگیری کنیم، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خیرین نیز در اتمام پروژه‌های نیمه کاره ورزشی این شهرستان از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مجموعه سالن ورزشی بانوان شهرستان اسدآباد گفت:سالن این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و استخر مجموعه دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

دار شوشتر همچنین از افتتاح و بهره برداری استخر شنای آزادی این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: از طریق شرکت توسعه، کار‌های مناقصه جدید پروژه در حال انجام بوده و در سال آینده امیدواریم طرح فوق افتتاح و راه اندازی شود.

وی با اشاره به پروژه سالن ورزشی روستای چنار سفلی نیز یاد آور شد: این طرح نیز دارای ۵ درصد پیشرفت فیزیکی و در مرحله فنداسیون به دلیل فصل سرما باقی مانده و در موعد مقرر خود مجددا عملیات اجرایی آغاز و طرح فوق به بهره برداری می‌رسد.

دار شوشتر خاطر نشان کرد: سالن ورزشی روستای موسی آباد نیز پیمانکار دارای مطالبات بوده که اعتبارات لازم برای شروع مجدد کار در راستای تجهیز و تکمیل گذاشته شده است.

به گزارش تسنیم در پایان محمد طلایی منعم به عنوان مدیر جدید اداره ورزش و جوانان اسدآباد معرفی و از خدمات مهدی صمد پناهی به عنوان مدیر سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار