احمد گازرانی رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان افتتاح و راه اندازی اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور درهمدان را در سایه پیگیری‌ها و تلاش هیئت مدیره اتحادیه بیان کرده و گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان، نبود نقدینگی و تامین نیاز‌های مالی بود که الحمدالله با افتتاح و راه اندازی این صندوق در همدان، شاهد حل این مشکل خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 13 January 2018

از سوی صندوق کارآفرینی کشور، اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور در همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش تابناک همدان؛ اولین جلسه توجیهی و نظرسنجی در خصوص افتتاح و راه اندازی صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور در محل اتحادیه صنف کیف و کفش و چرم همدان با حضور تولیدکنندگان این صنعت برگزار و کلیات نحوه فعالیت و اهداف صندوق تشریح شد.

افتتاح و راه اندازی این صندوق، گامی اساسی در ایجاد اشتغال و رونق و رشد بیشتر صنعت کیف و کفش و چرم همدان است

احمد گازرانی رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان نیز در این جلسه، افتتاح و راه اندازی اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور درهمدان را در سایه پیگیری‌ها و تلاش هیئت مدیره اتحادیه بیان کرده و گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان، نبود نقدینگی و تامین نیاز‌های مالی بود که الحمدالله با افتتاح و راه اندازی این صندوق در همدان، شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه، در شرایط فعلی تنها راهکار برای رونق اقتصادی ایجاد اشتغال می‌باشد؛ افزود: افتتاح و راه اندازی این صندوق در همدان گامی اساسی در جهت تزریق نقدینگی در صنعت چرم و کفش و به تبع آن ایجاد اشتغال و همچنین رونق و رشد بیشتر این صنعت می‌باشد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان، در خاتمه گفت: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی این صندوق، شاهد افزایش میزان تولید و فعال شدن کارگاه‌های تولیدی و به تبع آن ایجاد اشتغال باشیم.

 با افتتاح و راه اندازی این صندوق، شاهد رونق و توسعه بیشتر صنعت کیف و کفش و چرم همدان خواهیم بود

محمد جواد بابایی کارگزار طرح تکاپوی استان که مسئولیت اجرایی و راه اندازی اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور در همدان را نیز بر عهده دارد، در این رابطه به خبرنگار ما گفت: افتتاح و راه اندازی اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش کشور در همدان از سوی صندوق کارآفرینی امید کشور زیرنظر وزارات کار – تعاون و رفاه اجتماعی تصویب شده و در حال حاضر در مرحله عملیاتی شدن می‌باشد.

وی افزود: امروز جلسه توجیهی و نظرسنجی از تولیدکنندگان محترم صنف کیف و کفش و چرم همدان به میزبانی اتحادیه این صنف با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه و جمعی از تولیدکنندگان این صنف برگزار و کلیات و اهداف این صندوق تشریح و استارت اولیه افتتاح و راه اندازی اولین صندوق تخصصی صنعت چرم و کفش در همدان زده شد.

بابایی در خاتمه گفت: با افتتاح و راه اندازی این صندوق شاهد رونق و توسعه بیشتر صنعت کیف و کفش و چرم همدان خواهیم بود.

شایان ذکر است: در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان نیز نکته نظرات خود را برای اجرای خوب این طرح در صنعت کیف و کفش و چرم همدان بیان کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار