علی ترکاشوند گفت: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر با مدیریت جهاد کشاورزی و با همکاری دستگاه‌های عضو برنامه‌های متنوع و جذابی را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 09 January 2018

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از تشکیل شورای فرهنگی محلات در مناطق روستایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه وضعیت شورای فرهنگی محلات در مناطق روستایی اظهارداشت: در راستای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و نیازسنجی و کشف استعداد‌های بالقوه در مناطق مختلف به‌ویژه روستا‌های پرجمعیت شورای فرهنگی محلات تشکیل می‌شود.

وی درادامه افزود: در ۵ روستای نهاوند که روحانیون مستقر تحت نظارت و برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند شورای فرهنگی محلات تشکیل شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اضافه کرد: طرح تشکیل شورای فرهنگی محلات در ماه‌های آینده در مناطق مختلف نهاوند فراگیر می‌شود و جمعیت‌های بیشتری تحت پوشش اقدامات این شورا قرار خواهند گرفت.

وی گفت: هم اکنون در ۵ نقطه روستایی و یک نقطه شهری نهاوند شورای فرهنگی محلات تشکیل شده است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: در ایام دهه فجر ۱۰ مراسم جشن در مناطق روستایی شهرستان نهاوند با عنوان ۱۰ شب ۱۰ مسجد برگزار خواهد شد.

علی ترکاشوند گفت: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر با مدیریت جهاد کشاورزی و با همکاری دستگاه‌های عضو برنامه‌های متنوع و جذابی را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی نهاوند از اعضا کمیته روستایی و عشایری است و با همکاری جهاد کشاورزی ۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در مناطق روستایی و عشایری در قالب طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد نهاوند اجرا خواهد کرد.

ترکاشوند گفت: برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد روستایی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهار مرکز بخش در برزول، گیان، فیروزان و روستای باباقاسم، تجلیل از برترین‌های قرآنی از جمله برنامه‌های مشترک اداره تبلیغات و جهاد کشاورزی است که در ایام دهه فجر انقلاب برگزارخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار