رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از کارکنان شهرداری همدان خواست تا برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگ استفاده از دوچرخه را اجرایی کنند.
کد خبر: ۵۴۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 09 January 2018

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از کارکنان شهرداری همدان خواست تا برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگ استفاده از دوچرخه را اجرایی کنند.

به گزارش ایرنا؛ رضوان سلماسی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان پیرامون ترویج ورزش همگانی، اظهار کرد: بهترین روش برای کاهش ترافیک و آلایندگی‌های محیط زیستی فرهنگ استفاده از دوچرخه است و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری می‌توانند فرهنگ استفاده کارکنان از دوچرخه را برای حضور در محیط کار نهادینه کنند.

وی بیان کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر همدان ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی است و شهرداری نیز در راستای فعالیت فراگیر خانواده‌ها در ورزش‌های همگانی برنامه ریزی می‌کند.

وی شناسایی زمین‌های غیرمصرفی برای تبدیل به محیط‌های ورزشی در سطح شهر در کنار زمین‌های موجود را یکی از برنامه‌های اجرایی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در بخش ورزش عنوان کرد و افزود: ورزش‌های همگانی را در اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و بانوان فعال خواهیم کرد.

وی افزود: تقسیم امکانات ورزشی به صورت یکسان در تمامی اقصی نقاط شهر همدان را نیز در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم در اغلب رشته‌های ورزشی نسبت به آموزش و فعالیت شهروندان اقدام کنیم.

وی توسعه ورزش محلات را رویکرد اصلی شورای شهر همدان دانست و گفت: برگزاری مسابقات متنوع برای بانوان و آقایان در سطح شهر در رشته‌های مختلف ورزشی را به صورت مستمر در طول سال خواهیم داشت.

وی ایمن سازی فضا‌های ورزشی سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه ورزش در سطح پارک‌های شهر همدان را نیز در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار