فرماندار ملایر با بیان اینکه یکی از اشکالات جامعه ما این است که به‌جای پذیرش و رفع مشکل، آن را نادیده می‌گیریم و این کار چشم فروبستن بر حقیقت است، افزود: رئیس جمهور نیز با پذیرش درخواست‌های به‌حق مردم معتقد بود وضعیت اقتصاد ما از متوسط جهانی بالاتر است.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 06 January 2018

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: بسیاری از عوامل اصلی و سرکردگان اغتشاشات شناسایی و توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری نه به اغتشاشات اخیر در ملایر، با بیان اینکه متأسفانه این روز‌ها در برخی شهر‌های کشور شاهد آشوب‌ها و اغتشاشاتی بودیم که باعث شد دل مردم ایران به درآید، اظهار کرد: این اغتشاشات و مشکلات همراه آن در برابر عظمت مردم ایران بسیار کوچک هستند و با حضور نیرو‌های مردمی، وحدت ملی، هوشیاری عمومی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست جمهور، به‌خوبی مدیریت و خنثی شد.

وی با بیان اینکه گرچه این اغتشاشات کور بود، اما دست فرصت‌طلبان، بیگانگان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی در آن قابل مشاهده بود، اضافه کرد: مطالباتی که مردم مطرح کرده و می‌کنند، بخشی از آن‌ها مطالبات عمومی و به‌حق است همچنین ضعف‌هایی در کشور وجود دارد که مربوط به یک جریان یا دولت خاص نبوده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه یکی از اشکالات جامعه ما این است که به‌جای پذیرش و رفع مشکل، آن را نادیده می‌گیریم و این کار چشم فروبستن بر حقیقت است، افزود: رئیس جمهور نیز با پذیرش درخواست‌های به‌حق مردم معتقد بود وضعیت اقتصاد ما از متوسط جهانی بالاتر است.

رضایی با تأکید بر اینکه این حق مردم است که مطالباتشان را از راه درست و قانونی پیگیری کنند، افزود: اینکه مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و مطالباتی در حوزه اقتصاد، اشتغال، طرح آزادانه دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی دارند بر کسی پوشیده نیست و دولت پذیرای دیدگاه‌ها و انتقادات مطروحه در تمامی این حوزه‌ها و سایر حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بوده و هست.

وی تأکید کرد: حفظ منافع و مصالح ملی، تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام اسلامی و دستاورد‌های آن اولویت تمامی مردم و دلسوزان و علاقمندان نظام است که مقابله با هرگونه تهدید نسبت به آن‌ها همگان را برمی‌انگیزد.

فرماندار ملایر گفت: تمام مردم، ولی نعمتان ما هستند، حتی این جوانانی که این روز‌ها در دام دشمن گرفتار آمدند و به کف خیابان‌ها کشیده شدند، فرزندان این مرز و بوم، انقلاب اسلامی و برآمده از خانواده‌هایی شریف هستند که بر خلاف تمام مماشات و تساهل نظام و دستگاه‌های انتظامی در پیروی از دشمنان و قانون‌شکنی ممارست کرده و در دام مطامع اجانب افتادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از عوامل اصلی و سرکردگان اغتشاشات شناسایی و توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند، ادامه داد: در بین دستگیرشدگان شاهد حضور افرادی بودیم که از خارج شهرستان و به‌قصد اغتشاش به ملایر آمده بودند که بیانگر لزوم دقت و توجه بیشتر مردم و مسئولان به این‌گونه تحرکات است.

وی با تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی، سپاه، گروه رزمی مهندسی ۴۳ امام علی (ع)، بسیج و نیرو‌های مردمی، بیان کرد: در بحث امنیت شهرستان، هیچ حرکتی که باعث بر هم خوردن این امنیت شود را نمی‌پذیریم و به شدت با آن برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.

فرماندار ملایر با اشاره به فراخوان هفته گذشته در ملایر برای تجمع درباره گرانی، گفت: دولت و بنده به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پذیرای انتقادات سازنده هستیم، اما نباید خودمان بهانه به دست دشمنان این نظام بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار