امام جمعه ملایر:
امام جمعه ملایر برخورد قاطعانه و قانونی با مفاسد اقتصادی و برگرداندن سرمایه‌های مردم در مؤسسه‌های مالی غیرمجاز اعتباری و حل مشکلات معیشتی را از مهمترین مطالبات مردم دانست و ادامه داد: دولتمردان و نمایندگان مجلس باید مراقب باشند گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی به مردم فشار وارد نکند و در سیاست‌های اقتصادی خود تجدیدنظر کنند.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 04 January 2018

امام جمعه ملایر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، ام‌القرای مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا است، گفت: امروز ایرانیان دشمنان خود را در عرصه بین‌المللی منزوی کرده و این بیداری، دشمن‌شناسی و ایستادگی در مقابل سردمداران ظلم، الهام گرفته از معارف دینی و الهی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در همایش بزرگ نه به اغتشاشات در ملایر، حضور باشکوه و چشمگیر ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه ملایر در راستای محکومیت اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، را سند وفاداری و دفاع از نظام مقدس و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ید واحد بودن مردم ایران همواره برای دشمنان سنگین است، اظهار کرد: دشمنان و منافقان با توطئه‌های مختلف و ایجاد ناآرامی در کشور به دنبال این هستند که ملت ما را به دوران کفر طاغوتی برگردانند، اما آنان باید بدانند ما به هیچ قیمتی به عقب برنمی‌گردیم.

برقراری به انحراف کشیدن جامعه اسلامی و دست برداشتن ملت ایران از دین و ایمان را از اهداف مهم دشمنان برشمرد و تأکید کرد: کسانی‌که فریب خورده هستند و آب به آسیاب صهیونیست، آمریکا، انگلس و کفار می‌ریزند، باید بدانند که دشمن را شاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما برای آزادگی، استقلال و برقراری حکومت اسلامی انقلاب کردیم، یادآور شد: اعتراض حق قانونی ملت است و مسئولان در دولت، مجلس، قوه‌قضائیه و نهاد‌ها و ارگان‌ها وظیفه دارند، دغدغه و مشکلات مردم را بشنوند و به آن پاسخ دهند.

امام جمعه ملایر برخورد قاطعانه و قانونی با مفاسد اقتصادی و برگرداندن سرمایه‌های مردم در مؤسسه‌های مالی غیرمجاز اعتباری و حل مشکلات معیشتی را از مهمترین مطالبات مردم دانست و ادامه داد: دولتمردان و نمایندگان مجلس باید مراقب باشند گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی به مردم فشار وارد نکند و در سیاست‌های اقتصادی خود تجدیدنظر کنند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به دنبال تبدیل فرصت‌های نظام به تهدید هستند، افزود: در اغتشاشات اخیر عده‌ای ناخواسته در کنار آشوبگران قرار گرفتند و فریب خوردند که باید آگاه و هوشیار باشند.

برقراری با تأکید بر اینکه ملت و مسئولان نظام همواره در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند، با استناد به کلام علی (ع)، خطاب به فریب‌خوردگان گفت: کسی که فتنه‌زده شده مورد سرزنش قرار نمی‌گیرد و آن‌هایی که فریب خورده‌اند، می‌توانند به آغوش ملت برگردند و صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند.

امام جمعه ملایر امروز به برکت وحدت و همدلی ملت و وجود رهبر معظم انقلاب و رهنمود‌های عالمانه ایشان، شاهد توسعه و رشد در عرصه‌های مختلف فناوری، نظامی، بین‌المللی و تکنولوژی هستیم.

برقراری یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی و خون جوانان تربیت شده در مکتب ولایت‌فقیه، نه تنها کفار و گروه‌های تروریستی نتوانستند وارد ایران شوند بلکه بساطشان از سوریه و عراق برچیده شد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز ۸۰ میلیون جمعیت ایران با وجود همه تهدیدها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها با شعار «استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی» در این کشور سرافراز زندگی می‌کنند، افزود: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه نبود، ایران و ملت ما به سرنوشت تلخ کشور‌های همسایه دچار می‌شد.

وی اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم ملایر پس از گذشت نزدیک به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، تداعی‌کننده روز‌های آغازین نظام جمهوری اسلامی است که بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

برقراری خاطرنشان کرد: مردمی که از ابتدای انقلاب تا کنون پای همه فراز و نشیب‌ها ایستاده‌اند و ۱۱۰۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند، هرگز از انقلاب، امام، رهبری و ولایت‌فقیه فاصله نمی‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار