فرماندار ملایر گفت:مطالباتی که مردم مطرح کرده و میکنند، بخشی از آن‌ها مطالبات عمومی و به حقی است و ضعف‌هایی در کشور وجود دارد که مربوط به یک جریان یا دولت خاصی نیست.
کد خبر: ۵۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 03 January 2018

فرماندار ملایر گفت: مطالباتی که مردم مطرح کرده و میکنند، بخشی از آن‌ها مطالبات عمومی و به حقی است و ضعف‌هایی در کشور وجود دارد که مربوط به یک جریان یا دولت خاصی نیست.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه تبیین و هماهنگی برگزاری همایش بزرگ نه به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت:این اغتشاشات و مشکلات همراهآن در برابر عظمت مردم ایران بسیار کوچک هستند و با حضور نیرو‌های مردمی، وحدت ملی، هوشیاری عمومی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست محترم جمهور، به خوبی مدیریت و خنثی شد.

وی با توجه به مطالباتی که مردم مطرح کرده و می‌کنند بیان کرد: بخشی از آن‌ها مطالبات عمومی و حقی است و ضعف‌هایی در کشور وجود دارد که مربوط به یک جریان یا دولت خاص نیز نبوده است.

وی گفت: یکی از اشکالات جامعه ما این است که بعضا به جای پذیرش و رفع مشکل، آن را نا دیده می‌گیریم که چشم فروبستن بر حقیقت است.

رضایی با بیان اینکه مردم دچار مشکلات معیشتی هستند افزود: مردم مطالباتی در حوزه اقتصاد، اشتغال، طرح آزادانه‌تر دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی دارند بر کسی پوشیده نیست و دولت پذیرای دیدگاه‌ها و انتقادات مطروحه در تمامی این حوزه‌ها و سایر حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بوده و هست.


معاون استاندار تاکید کرد: حفظ منافع و مصالح ملی، تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام اسلامی و دستاورد‌های آن اولویت تمامی مردم و دلسوزان و علاقمندان نظام است که مقابله با هرگونه تهدید نسبت به آن‌ها همگان را بر می‌انگیزد.

وی یادآور شد: تمامی مردم ما عزیز، شریف و، ولی نعمتان ما هستند، حتی این جوانانی که این روز‌ها در دام دشمن گرفتار آمدند و به کف خیابان‌ها کشیده شدند، فرزندان این مرز و بوم، انقلاب اسلامی و برآمده از خانواده‌هایی شریف و محترم هستند که به رغم تمام مماشات و تساهل نظام و دستگاه‌های انتظامی در پیروی از دشمنان و قانون شکنی ممارست کرده و در دام مطامع اجانب افتادند.


رضایی خاطر نشان کرد: بسیاری از عوامل اصلی و سرکردگان اغتشاشات شناسایی و تواسط نیروی محترم انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.


وی افزود: در بین دستگیر شدگان شاهد حضور افرادی بودیم که از خارج شهرستان و به قصد اغتشاش به ملایر آمده بودند که بیانگر لزوم دقت و توجه بیشتر مردم و مسئولین به این گونه تحرکات است.

وی در ادامه گفت:تامین امنیت و آرامش شهرستان مرهون تلاش و مجاهدت نیروی محترم انتظامی، سپاه، نیروی مقاومت بسیج و گردان مهندسی امام علی (ع) بود که تمام وقت و امکانات خود را در اختیار مردم گذاشتند و برای حفظ نظم، امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند، من به سهم خود و به نمایندگی از مردم عزیز شهرستان از این برادران عزیز سپاسگزارم.

وی اطهار نگرانی کرد و گفت: متاسفانه این اتفاقات به فرهنگ سیاسی مردم و جایگاه شهرستان در سطح کشور نیز آسیب زد.

رضایی ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم که صدا و سیما نیز به اشتباه تصاویر دردناک مربوط به آتش کشیدن پرچم مقدس کشورمان را پس از تصاویر آشوب در ملایر به نمایش گذاشت و این سوء تفاهم ایجاد شد که این رخداد تلخ نیز در ملایر حادث شده در حالی که به هیچ وجه چنین نبوده است.

فرماندار ملایر اضافه کرد: سه شنبه هفته قبل نیز فراخوانی داده شده بود برای تجمع و ما نهایت تلاشمان را صرف پیش گیری از بروز آن کردیم، چرا که میدانستیم این عناوین فریبنده بهانه‌ای خواهد شد برای اتفاقات تاسف بار بعدی.

حفظ منافع و مصالح ملی و نظام اسلام وظیفه همگان است

وی در ادامه افزود: اگر آن تجمع شکل می‌گرفت و این حوادث از شهرستان ما آغاز می‌شد، خساراتی سنگین و لطمه‌ای جبران نا شدنی به تاریخ و سبقه فرهنگی شهرستان وارد می‌شد.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت:ما از انتقاد نسبت به هر مدیر، هر دستگاه و هر دولتی استقبال می‌کنیم و نقد را قدر می‌شناسیم، لیکن طرح هر نوع انتقادی ساز و کار خاص خود را دارد.

رضایی تصریح کرد: حتی اگر انتقادات سازنده و با اهداف مثبت نیز بدون رعایت ضوابط و ساز و کار قانونی طرح گردند، می‌تواند به نتایجی خلاف میل و خواست بانیان و شروع کنندگان آن منجر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار