فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در همدان خبرداد.
کد خبر: ۵۴۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 03 January 2018

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در همدان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت:با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تا کنون مقدار ۵ تن و ۲۵ کیلوگرم انواع ماد مخدر در سطح استان کشف شده است.

وی از اجرای ۳۱۶ طرح مواصلاتی در استان خبر داد و بیان داشت:در اجرای این طرح‌ها ۶۹ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان منهدم شده است.

سردار کامرانی صالح در ادامه با اشاره به اجرای تعداد ۴۰۸ فقره طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان گفت:در اجرای این طرح‌ها ۲۲۷ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

این مقام مسئول با اشاره به انجام ۳۲ عملیات مشترک فرا استانی افزود:در این عملیات‌ها با همکاری استان‌های دیگرمقدار ۲ تن ۸۱۱ کیلومواد مخدر به عنوان سهم کشف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس استان در حوزه برخورد با باند‌های قاچاق مواد مخدر وخرده فروشان از اجرای طرح پاکسازی مناطقی از شهرستان همدان در روز‌های اخیر خبر داد وگفت:این طرح با همکاری سازمان‌های مسئول در حال اجرا می‌باشد و تا کنون تعداد ۳۵۳ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار