فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: امروز باید مهیا باشیم چرا که یک بار دیگر می‌خواهند فتنه‌ای دیگر رقم بزنند، اما‌ای مردم بدانید که پشت هر فتنه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، آمریکا و استکبار جهانی ایستاده و کارگردانی می‌کند بنابراین نباید هیچ گاه از شعار مرگ بر آمریکا غافل شد.
کد خبر: ۵۴۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 31 December 2017

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: امروز باید مهیا باشیم چرا که یک بار دیگر می‌خواهند فتنه‌ای دیگر رقم بزنند، اما‌ای مردم بدانید که پشت هر فتنه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، آمریکا و استکبار جهانی ایستاده و کارگردانی می‌کند بنابراین نباید هیچ گاه از شعار مرگ بر آمریکا غافل شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، شنبه نهم دی ماه در سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: اینجا شهر شهیدان است، شهر یاران اباعبدالله (ع) شهر لشگر انصار الحسین (ع) و شهر بزرگ مردان بی ادعا.


مظاهری ضمن تشکر از حضور مردم در سالروز حماسه ۹ دی اضافه کرد: امروز شما یک تکلیف الهی انجام دادید و توانستید با حضور خود خون شهدا را ارج نهاده و بر ندای رهبر خود لبیک بگویید.


فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ۹ دی یوم الله است ادامه داد: ۹ دی روز تجلی حضور خدا و قدرت پروردگار است که مردم توانستند یک بار دیگر به رهبر خود اعلام وجود کنند، با گذشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ورود به حماسه ۹ دی سال ۸۸ یک بار دیگر انقلاب برای همگان تکرار شد.


وی گفت: امروز هم بر همان مبنا و تاریخی است که برای انقلاب اسلامی نگارش شد، ۹ دی رور بصیرت است روزی است که مردم پای کار آمدند و آن‌هایی که به دنبال غبارآلود کردن صحنه بودند تا حق از باطل شناخته نشود مردم با رهبری مقام معظم نقشه‌های ان‌ها را نقش بر آب کرد.


مجیدی عنوان کرد: با نگاهی به فتنه سال ۸۸ متوجه می‌شویم که پشت این توطئه شوم، استکبار جهانی به ویژه آمریکا حضور داشته است، اما مردم هوشیار به نقشه شوم دشمن پی برده و پای امام خویش ایستادند که امروز پس از گذشت چند سال سالروز حماسه با شکوه ۹ دی را بار دیگر زنده کرده و فریاد خود را در دفاع از ارزش‌های دینی، ولایت و کشور بر می‌آوریم.


فرمانده سپاه استان یادآور شد: عاشورا و تاریخ کربلا پس از گذشت هزار و ۴۰۰ سال با هیئات، جلسات و دسته جات عزاداری نسل به نسل ادامه یافته و به عصر حاضر رسیده است حادثه ۹ دی نیز متأثی از این واقعه تاریخی است لذا باید این حماسه همواره زنده باقی بماند و به نسل جوان یاداوری شود.


وی اظهار کرد: عده‌ای بر این باور بودند که ۹ دی برنامه‌ای بود که پس از مدتی به اتمام رسید، اما با مرور فتنه سال ۷۸ تا ۸۸ می‌توان متوجه شد که آمریکایی‌ها با به کارگیری انقلاب مخملی در اتاق جنگ خود به فکر براندازی انقلاب و نظام اسلامی هستند، اما آنچه در این میان مشاهده شد بصیرت مردم بود.

مجیدی ادامه داد: امروز باید مهیا باشیم چرا که یک بار دیگر می‌خواهند فتنه‌ای دیگر رقم بزنند، اما‌ای مردم بدانید که پشت هر فتنه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، آمریکا و استکبار جهانی ایستاده و کارگردانی می‌کند بنابراین نباید هیچ گاه از شعار مرگ بر آمریکا غافل شد.


این مقام مسئول افزود: امروز که با یاری خداوند جبهه مقاومت به پیروزی رسیده است آمریکا با تمام وجود دست و پنجه می‌زند تا این پیروزی را به کام مردم تلخ کند که نقشه‌ها و توطئه‌های جدید او در عراق و سوریه نمونه‌ای از این مهم است.


وی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیست گفت: برنامه‌های راهبردی آمریکا در برابر ایران سه چیز مهم است، براندازی ساختار نظام اسلامی، دومین فشار و تغییر در ساختار نظام جمهوری اسلامی و استحاله و تغییر نظام است که برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر ابزاری متوسل می‌شود.


مجیدی یادآور شد: مردم هوشیار باشید راه پیروزی ما توجه به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آن‌ها است، کشور در حال حاضر با مشکلات اقتصادی روبرو است که از دولت مردان می‌خواهیم به جد این مهم را پیگری کنند، اما این مشکل نیز همچون مشکلات دیگر می‌گذرد آنچه در این بین مهم است آماده کردن جامعه برای ظهور امام عصر (عج) است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار