آزادیخواه با تأکید بر اینکه رمز موفقیت وحدت بین جریان‌های سیاسی در کشور است و اگر اینگونه باشد، پایداری انقلاب تضمین شده است، تصریح کرد: هر زمان که وحدت بین جریان‌های سیاسی وجود داشت دشمن شکست خورد.
کد خبر: ۵۴۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 31 December 2017

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از ریزش‌ها بر اثر عدم بینش است، گفت: وحدت بین جریان‌های سیاسی دشمن را شکست می‌دهد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در همایش مراسم «۹ دی، بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: تمام اصول کلی و جزئی از سیاست گرفته تا اقتصاد و ... در قرآن به عنوان کتاب راهبردی ما مسلمانان بیان و آموزش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین قدم در راه معرفت داشتن بینش و بصیرت است، نبود بینش را باعث آسیب در جامعه دانست و گفت: اگر انسان چشم سر نداشته باشد بهتر از نداشتن چشم دل (بصیرت) است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از صدر اسلام تاکنون همواره مسلمانانی بودند که با بینش ضعیف خود به اسلام آسیب رساندند و این افراد در زمان پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) نیز وجود داشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد در زمان پیامبر اکرم (ص) شهادتین خود را گفتند، اما بعد از رحلت ایشان به عصر جاهلیت خود بازگشتند، گفت: ریزش‌ها بر اثر عدم بینش است و تاریخ آبستن این تحلیل‌هاست.

آزادیخواه با اشاره به اینکه در ظهر عاشورای سال ۶۱ هجری سپاه اباعبدالله‌الحسین (ع) و سپاه عمر سعد هر دو نماز را به جماعت خواندند، تصریح کرد: قطعاً از این دو گروه یکی حق و دیگری باطل بود که نتیجه آن ریزش‌ها و رویش‌ها بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سخنان خود بار‌ها اشاره داشتند که باید از فکر و نگاه‌های سیاسی مختلف استفاده شود، خاطرنشان کرد: قصه فتنه ۸۸ ارتباطی به انقلاب ندارد، زیرا آن‌ها از جنس اپوزیسیونی هستند که ما برای آن‌ها ارزشی قائل نیستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرف انقلاب همان ولایت فقیه، عظمت علمی کشور، امنیت و ارکان انقلاب است که برای ما اهمیت دارد، گفت: در فتنه ۸۸ ضد انقلاب‌ها در راس کار قرار داشتند و شعار علیه ولایت فقیه سر می‌دادند.

وی اشاره‌ای به حوادث تروریستی گروه‌های تکفیری داعش در مجلس شورای اسلامی کرد و افزود: به محض جدی شدن قضیه، در همان لحظات اولیه تمام تشکل‌های سیاسی در مجلس در کنار هم قرار گرفتند که به وضوح می‌توانستیم وحدت بین جریان‌های سیاسی را شاهد باشیم و از این بابت خدا را شاکریم.

آزادیخواه با تأکید بر اینکه رمز موفقیت وحدت بین جریان‌های سیاسی در کشور است و اگر اینگونه باشد، پایداری انقلاب تضمین شده است، تصریح کرد: هر زمان که وحدت بین جریان‌های سیاسی وجود داشت دشمن شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ طراحی شده از سوی دشمن و عناصر ضد انقلاب بود، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنان اشاره داشتند که فتنه‌های دیگر در راه است و ما باید مراقب آن‌ها باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اینکه حرکت فتنه و خود فتنه از نظر ما محکوم است، خاطرنشان کرد: خرابکاری از طرف هر کسی باشد از نظر ما محکوم است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان همدان در حماسه ۹ دی دو روز زودتر از استان‌های دیگر به این آگاهی دست یافت و حرکت خودجوش خود را در حمایت از انقلاب و ولایت آغاز کرد، اظهار کرد: این سرمایه‌های عظیم فکری نباید به فراموشی سپرده شود.

آزادیخواه با بیان اینکه خطبه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری سبب شد تا آرامش به جامعه بازگردد و امنیت پابرجا باشد، ادامه داد: امید است با پایداری در این راه حکومت به دست صاحب اصلی آن برسد و حکومت جهانشمول امام زمان (عج) برقرار گردد.

وی اشاره‌ای به بودجه ۹۷ کرد و گفت: استانی شدن بودجه‌های آموزش و پرورش کار را برای مسوولان این حوزه سخت‌تر خواهد کرد و در این زمینه ما رایزنی‌هایی با وزیر آموزش و پرورش انجام داده‌ایم، اما وزیر موافقت و مخالفت خود را اعلام نکرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره ما به کمبود‌های بودجه آموزش و پرورش واقف هستیم، افزود: در حوزه عمرانی در استان همدان ۳۵ درصد تنزل داشتیم و باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود چراکه قریب به ۳ تا ۴ میلیون نفر از دانش‌آموزان در کل کشور در مدارس تخریبی و یا نیازمند به بازسازی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه قیمت نفت کاهش یافته، اما کشور ما فروش خوبی از این منابع دارد، خاطرنشان کرد: منابع محدود است و در حوزه آموزش و پرورش نیز باید تدابیری در این زمینه داشته باشیم.

آزادیخواه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ خلأ‌های بسیاری داریم، افزود: آنچه امروز به آن نیازمند هستیم وحدت و امنیت ملی است و نظام آموزش و پرورش به خوبی می‌تواند در پیوند این دو با یکدیگر اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی از این تلاطم‌ها بسیار به خود دیده و امکان ندارد به انقلاب و ولایت آسیبی برسد، تصریح کرد: ما باید از شبکه فرهنگیان استفاده کنیم چراکه آنگونه که باید و شاید از این فرصت مهم استفاده نشده تا بتوانیم از این طریق جلوی آسیب‌ها را بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار