معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: دولت تدبير و اميد در راستاي ارائه خدمات بهداشتي و درماني موفق عمل کرده است که يکي از اين خدمات راه‌اندازي کلينيک‌هاي سيار دندانپزشکي در شهرهاي مختلف کشور است.
کد خبر: ۵۴۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 December 2017
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: دولت تدبير و اميد در راستاي ارائه خدمات بهداشتي و درماني موفق عمل کرده است که يکي از اين خدمات راه‌اندازي کلينيک‌هاي سيار دندانپزشکي در شهرهاي مختلف کشور است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، عبدالعظيم رضايي، شنبه 2 دی ماه در آئين افتتاح و آغاز به کار کلينيک سيار دندانپزشکي ملایر، افزود: در برنامه‌ها و اهداف تدوین بسيار مهم است که نسل نوجوان و جوان بيشتر ديده شوند زيرا آن‌ها آينده‌سازان انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به توسعه سلامت در کشور، خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين موضوعات در کشور توسعه در حوزه سلامت به‌خصوص اقدامات خوبي است که در سال‌هاي اخير با وجود همه تنگناهاي اقتصادي که دولت با آن مواجه بود صورت پذيرفت که ارزنده و تاريخي و ماندگار شد.

فرماندار ويژه ملاير تصريح کرد: موفقيت در حوزه سلامت يک کار عظيم و يک تحول بزرگ در تاريخ کشور و آرزو و آرمان همه مردم بوده است.

وی اظهار کرد: بايد همه افراد و جناح‌ها به‌جاي ورود به حاشيه‌ها کمک کنند تا دولت بتواند هرچه بيشتر به مردم به ویزه در حوزه سلامت و بهداشت خدمت‌رساني کند.

فرماندار ملایر افزود: بايد طور برنامه‌ريزي شود تا از اين امکاناتي که دولت به وجود آورده است ضمن اولويت‌بندي بتوانيم به‌صورت صددرصدي استفاده کنیم.

وي ادامه داد: بايد تلاش شود تا افرادي که بضاعت کافي ندارند تا در بحث سلامت دهان و دندان هزينه کنند بيشتر ديده شوند ضمن اينکه اين کلينيک سيار سفير سلامت نيز هست.

رضايي تصريح کرد: بايد خدماتي که دولت براي مردم ارائه مي‌دهد به‌خصوص در حوزه سلامت به‌درستي به مردم در اقصي نقاط کشور اطلاع‌رساني شود و اين آگاهي و دانستن حق مردم است.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري که فرمودند "کاري کنيد که بيمار به‌جز رنج بيماري رنج ديگري نداشته باشد"، گفت: بهترين مکانی که مي‌شود از يارانه‌ها استفاده کرد همين بحث سلامت مردم است که همه افراد با هر بضاعتي بتوانند از اين امکان استفاده کنند.

فرماندار ويژه ملاير افزود: از سال گذشته به همت دانشگاه علوم پزشکي و حمايت استاندار و سهمي که دولت گذاشته است 76 پروژه در دستور کار قرارگرفت و بحث نوسازي و احداث خانه‌هاي بهداشت و سلامت درحال اجراست.

وي خاطرنشان کرد: هيچ عدالتي بالاتر از اين نيست که بشود برنامه‌ريزي نمود تا همه افراد جامعه بنا به بضاعت اقتصادي که دارند بتوانند از اين امکانات استفاده کنند.

گفتنی است؛ امروز کلينيک سيار دندانپزشکي به منظور ارتقای سلامت دهان و دندان از سوي وزارت بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به دانش آموزان و زنان باردار مناطق محروم در شهر ملایر افتتاح و آغاز به کار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار