معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست دولت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است باید بتوانیم زمینه مناسب برای ایجاد اشتغال در روستا را فراهم نماییم.
کد خبر: ۵۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 23 December 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست دولت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است باید بتوانیم زمینه مناسب برای ایجاد اشتغال در روستا را فراهم نماییم.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در دومین جلسه بررسی و هماهنگی تسهیلات اعلامی اشتغال عنوان کرد: اکنون ایجاد اشتغال در سطح کشور به اولویت اصلی دولت تبدیل‌شده است و همه باید در این زمینه کمک نماییم.

رضایی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در جهت اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به‌ویژه در مناطق روستایی در حال انجام است که باید کمک کنیم تا این روند سریع‌تر شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گفت: این توان در شهرها و روستاهای شهرستان وجود دارد که با ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی مناسب زمینه اشتغال جوانان فراهم شود که در این زمینه دولت کمک‌های خوبی را ارائه می‌دهد.

فرماندار ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت: باید جلسات به‌صورت منظم و دوره‌ای برگزار و کنترل دوره‌ای صورت پذیرد و مشکلات موجود احصاء شوند.

وی در ادامه گفت: مدیران دستگاه‌ها اجرایی مشکلات را از طریق ادارات کل استان پیگیری و درصورتی‌که مرتفع نشد از طریق استانداری برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

معاون استاندار به ایجاد واحدهای نمایشگاهی مبل و منبت اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا تسهیلات لازم برای ایجاد نمایشگاه‌ها در شهرک صنعتی انجام شود.

رضایی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها کارشناسان مربوطه را توجیه کنند تا در صورت مراجعه افرادی که طرح‌های اشتغال‌زایی دارند با سردرگمی مواجه نشوند و در کوتاه‌ترین زمان کارها پیگیری گردد.

وی به پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی اشاره و اضافه کرد: بسیاری از افراد هستند که می‌توانند مشاغل خانگی خوبی ایجاد کنند که این وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که در صورت مراجعه این افراد آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را به آن‌ها بدهند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سیاست دولت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است باید بتوانیم زمینه مناسب را برای ایجاد اشتغال در روستا فراهم نماییم.

تلاش دولت برای مهاجرت معکوس/ مدیران کارشناسان دستگاه‌های دولتی را برای تسهیل اشتغال‌زایی توجیه کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار