معاونت تعلیم و تربیت سپاه آبیک خبر داد
معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از پیش‌بینی لازم برای اجرای برنامه‌های متنوع ویژه حماسه 9 دی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام ابوالفضل صیاد صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان آبیک اظهار داشت: به مناسبت 9 دی و هفته بصیرت برنامه‌های متنوعی از سوی سپاه ناحیه امام صادق(ع)  شهرستان آبیک پیش‌بینی شده که در این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: هر چند هر سال برای اجرای برنامه‌ها در زمینه حماسه 9 دی مخالفت‌هایی بوده است اما سپاه برای حفظ کیان نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب به طور جدی در این زمینه ورود می‌یابد.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: در شهرستان آبیک با کمبود روحانی مواجه هستیم به همین دلیل مشکلاتی در مساجد شهرستان آبیک وجود دارد و نیاز است این مشکلات به همت مسؤولان رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است انگیزه لازم برای حضور پررنگ‌تر کارمندان در نماز جماعت ادارات ایجاد شود.

این مسؤول یادآور شد: برگزاری نماز جماعات با حضور پرشور کارمندان در نمازخانه‌ها همت مسؤولان را می‌طلبد و لازم است تدبیر اساسی در این زمینه اندیشیده شود.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به پیگیری راه‌اندازی حوزه علمیه برادران طی سال‌های اخیر افزود: تعداد طلبه‌هایی که در شهر مقدس قم، هشتگرد و قزوین مشغول به تحصیل هستند، بیشتر از روحانیان فعلی در شهرستان آبیک است.

صیاد ادامه داد: اگر حوزه علمیه برادران در شهرستان آبیک راه‌اندازی شود طلبه‌های این شهرستان که در شهرستان‌های دیگر مشغول به تحصیل هستند در شهرستان آبیک پرورش یافته و از ظرفیت وجودی آنان می‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: خروجی جلسات شهرستان آبیک باید به نفع این شهرستان تمام شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بهتر است در کارگاه‌های آموزشی که قرار است با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته دینی در شهرستان آبیک برگزار شود، از تأثیرگذارترین افراد شهرستان در این کارگاه دعوت به عمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار