معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، گفت: تدوین راهکارهای اجرایی برای رفع موانع تولید الزامی است.
کد خبر: ۵۴۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 18 December 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ محمدجواد فدائی در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان کرمان، افزود: در برخی موارد در حوزه تولید و صنعت، مشکلاتی برای سرمایه گذاران ایجاد می شود که گویا برای اولین بار است که اقداماتی از جمله واگذاری زمین، صدور مجوزها و سایر همکاری های لازم برای راه اندازی واحدهای صنعتی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشت که قصور و کوتاهی صنعتگران را نمی توان به گردن مدیران نظام انداخت، ادامه داد: برای طرح مسائل واحدهای تولیدی که امکان حل آنها در استان کرمان وجود ندارد و باید در کارگروه رفع موانع تولید کشور مطرح شوند، لزوما نیازی به مصوبه کارگروه رفع موانع تولید استان نیست.

فدائی با اشاره به وجود بروکراسی اداری در راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، خاطرنشان کرد: همواره از قوانین مزاحم صحبت می کنیم اما گاهی مشخص می شود با وجود راهکارهای قانونی، برخی افراد مزاحم توسعه هستند نه قوانین.

معاون استاندار کرمان با تاکید بر اینکه معتقدیم که نباید کارها را موکول به اما و اگرها کنیم، گفت: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین کرد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم و در غیر اینصورت با ادامه روال گذشته نتیجه ای بهتر از شرایط کنونی را متصور نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار