رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : شرایط و بستر لازم برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران را باید فراهم کرد تا بتوانند به راحتی جذب بخش کشاورزی این استان شوند .
کد خبر: ۵۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از  استان قزوین ، فاطمه خمسه در دیدار با مدیر کل دامپزشکی و رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و همچنین کارکنان این دو دستگاه وابسته  با بیان این مطلب افزود : شرکت های خدمات مشاوره ای فنی کشاورزی را در استان باید فعال کرد .

وی اظهار داشت :شرکت ها و تشکل های کشاورزی زیر مجموعه بخش کشاورزی هستند بنابراین باید از ظرفیت و همچنین مشارکت آنان برای توسعه  بخش بخوبی استفاده کرد .
وی با اشاره به نقش جهادکشاورزی در امنیت غذایی  و تولید محصول سالم برای مردم اظهار داشت : باید شرایط و بستر را برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران تسهیل کرد تا بتوانند به راحتی جذب بخش کشاورزی شوند .
خمسه خاطر نشان کرد : تشکل های بخش خصوصی  می توانند بازوی توانمند سازمان جهاد کشاورزی باشند بنابراین باید از توان و ایده و خلاقیت این تشکلها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره برد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : دامپزشکی استان قزوین  و در چند سال گذشته توانست با فعالیتها و اقدامات خوب خود جزو دستگاههای برتر استان باشد .
خمسه اضافه کرد : انتظار این است که این اداره کل با دارا بودن دامپزشکان و کارشناسان متعهد و متخصص بتواند هر چه بیشتر در جهت توسعه اهداف بخش کشاورزی و همچنین تامین سلامت غذای شهروندان حرکت کند .
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  با اشاره به این نکته که بخشی  از کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی واگذار شده است  ، بر ارتباط بیشتر  نظام مهندسی کشاورزی با جهادکشاورزی تاکید کرد.
وی برلزوم برگزاری جلسات مشترک و همفکری با دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد .
دراین جلسه بهمن نقیبی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین و حمید رضا نوری نیا رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برنامه های خود را تشریح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار