فرماندار نکا در جلسه شورای اشتغال
اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 18 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، احمدی در جلسه شورای اشتغال این شهرستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و تولید مهمترین راهکار حل معضل اشتغال است، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران باید در اولویت کارها قرار بگیرد.
 
بر اساس این گزارش، فرماندار نکا در جلسه شورای اشتغال ، با بیان اینکه امروز ایجاد شغل و حمایت از سرمایه گذاری مسئله اصلی است، اظهار کرد: در ملاقات های مردمی بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردم حول اشتغال و معیشت است.
 
 وی با اشاره به اینکه باید موانع اصلی سرمایه گذاری در حوزه شهرستان نکا شناسایی و رفع شوند، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید مصمم به ایجاد اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان برای حل معضل اشتغال است.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان با بیان اینکه امروز ایجاد شغل و حمایت از سرمایه گذاری مسئله اصلی است، اظهار کرد: در ملاقات های مردمی بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردم حول اشتغال و معیشت است، که البته موضوع معیشت و درخواست کمک ها و تسهیلات نیز به مشکل اشتغال برمی‌گردد.
 
این مسول با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت : اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد.
 
فرماندار نکا، در ادامه با اشاره به اهمیت ونقش بانکها در توسعه شهرستان اظهار داشت : با توجه به نیاز شهرستان نکا به توسعه ، نقش بانکها و تاثیر گذاری آنها بر روی توسعه شهرستان بویژه بخشهای مختلف کشاورزی ، صنعت و... بسیار زیاد می باشد و با قاطعیت می توان گفت توسعه شهرستان بدون همکاری وتعامل بانکها امکانپذیر نیست .
 
احمدی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای تسهیلات اشتغالزایی و جذب حداکثری در شهرستان و روان سازی آن افزود کمک به اشتغالهای خانگی در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار موثر باشد .
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار