مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان دارای 2 هزار و 500 مدرسه است، تصریح کرد: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح نماد به صورت آزمایشی در 12 مدرسه استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 18 December 2017
مدیرکل آموزش‌وپرورش همدان گفت: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح نماد در ۱۲ مدرسه استان اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، مصطفی خزاعی در شورای آموزش‌وپرورش استان همدان در خصوص هفته پژوهش اظهار داشت: در برگزاری نمایشگاه پژوهش آموزش‌وپرورش جز پنج دستگاه برتر در ارائه غرفه در نمایشگاه بود و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری همایش نماز و فضای مجازی افزود: در این همایش نیز آموزش‌وپرورش جز دستگاه برتر در استان معرفی شد.

خزاعی با بیان اینکه پرداختن به مسائل اجتماعی سبب کاهش آسیب‌ها در جامعه می‌شود، عنوان کرد: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سایت مدارس پس از تأکیدات مقام معظم رهبری توسط بنیاد برکت طراحی شده و توسط 9 دستگاه اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان دارای 2 هزار و 500 مدرسه است، تصریح کرد: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح نماد به صورت آزمایشی در 12 مدرسه استان اجرا می‌شود.

خزاعی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان همدان در اجرای این طرح بیش از 12 مدرسه پیش‌بینی شده است، بیان کرد: با این روند هر سال 12 مدرسه زمان زیادی نیاز است که این طرح به طور کلی اجرا شود که در این راستا اقدامی جهادی نیاز است.

وی عنوان کرد: در صورتی که 9 دستگاه در نظر گرفته شده در این طرح متناسب با شرح وظایف خود به کمک آموزش‌وپرورش بیایند و در صورت تأمین منابع می‌شود بیش از 12 مدرسه را می توان در اجرای این طرح زیرپوشش قرار داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به راه‌اندازی سامانه پایش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان اشاره کرد ابراز کرد: کامل شدن نقشه خطرپذیری مدارس استان می‌تواند برای بررسی‌های بعدی آموزش‌وپرورش در حوزه آسیب‌های اجتماعی مؤثر واقع شود.

خزاعی با بیان اینکه در مدارس استان همدان هیچ‌گونه اخراجی نداشته‌ایم و هیچ مدیری نمی‌تواند دانش‌آموزان را اخراج کند، تأکید کرد: بر اساس قانون اخراج دانش آموزان از مدارس ممنوع است و فقط مدیران می‌توانند بعد گذراندن سه مرحله دانش‌آموز را جابه‌جا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار