رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از 164 مورد طرح معرفی شده به بانک کشاورزی 96 مورد بلاتکلیف باقی مانده و در صف رسیدگی قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 18 December 2017

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه بانک کشاورزی همدان تنها ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده است گفت: ۹۶ مورد از طرح‌های بخش رونق تولید حوزه کشاورزی که به بانک کشاورزی معرفی شده بود در صف رسیدگی قرار دارد.

به گزارش تسنیم ، منصور رضوانی جلال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در بخش کشاورزی 527 پرونده به بانک‌ها معرفی شده و 128 مورد عقد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه حدود400 پرونده بخش کشاورزی در بانک‌های همدان بلاتکلیف باقی مانده است بیان کرد: از این میزان پرونده عقدقرارداد شده حدود 30 میلیارد تومان به متقاضیان آن پرداخت شده است.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه 65 مورد از پرونده های متقاضی بخش کشاورزی عقد قرارداد شده و 4 مورد مصوب شده است بیان کرد: حدود 17 میلیارد تومان از تسهیلات پرداخت شده از طریق بانک کشاورزی انجام گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از 164 مورد طرح معرفی شده به بانک کشاورزی 96 مورد بلاتکلیف باقی مانده و در صف رسیدگی قرار دارد.

مشاور بانکی اتاق بازرگانی همدان و رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: کار برای استاندار همدان سخت شده است، چرا که اگر بخواهد یکی یکی به پرونده‌هایی که در این بخش رسیدگی کند به امور دیگر نمی‌رسد.

هادی خورشیدی بیان کرد: باید مجدد دفتر اقتصادی فعال شده، کارها را تشدید وانجام دهند تا وقت استاندار و مدیران دیگر گرفته نشود و برخوردها افزایش یابد.

معاون استاندار همدان نیز بیان کرد: در طول هفته دو یا سه کارگروه اشتغال و جلسات عمومی در این حوزه برگزار می‌شود که بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و متقاضی در آن حضور دارند و تعداد جلساتی را نیز به طور مستقیم و ویژه با خود واحدها و دستگاهای اجرایی داریم که آن نیز جداگانه برگزار و در آن همه موارد پیگیری و مسائل را حل می‌کنیم.

رضا قیاسی افزود: مواردی وجود دارد که خود استاندار به سبب حساسیتی که در این موضوع دارند باید ورود پیدا کنند و در جلساتی غیراز کارگروه‌ها به صورت مستقیم حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار