معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تأکید کرد: نخستین کاری که باید بکنیم این است که برنامه و کمک‌های اختصاصی برای این کودکان داشته باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 18 December 2017
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تاکید بر اینکه با تعطیل شدن مدارس در روزهای پنجشنبه لطمه بزرگی به حوزه پرورشی وارد شده است،  گفت: طرح نماد برگرفته از تحقیقات علمی و به صورت علمی طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، سعید گلستانی در در شورای آموزش و پرورش استان همدان، با تاکید بر اینکه طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) طرحی ملی است، اظهار کرد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نمی توانیم بدون طرح و برنامه اقدام کنیم.

 وی با تاکید بر ایجاد چرخه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان تصریح کرد : دانش آموزانی که پدران معتاد دارند از هیچ جا حمایت نمی شود این در حالیست که پس از شناسایی این دانش‌آموزان و خانواده‌های بدسرپرست باید برای اصلاح آنها اقدام شود

گلستانی با بیان اینکه آمار موجود در حوزه آسیب‌های اجتماعی در زندانیان نشان داده که ۶۰ درصد زندانیان فرزندان طلاق و بد سرپرست هستند، ادامه داد: کودکان  طلاق و دارای والدین بدسرپرست بهترین اشخاص برای باندهای موادمخدر هستند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تأکید کرد: نخستین کاری که باید بکنیم این است که برنامه و کمک‌های اختصاصی برای این کودکان داشته باشیم.

 وی با اشاره به راه اندازی سامانه پایش آسیب های اجتماعی و سامانه نظام جامع مراقبت اجتماعی دانش آموزان افزود: اگر این سامانه ایجاد شود می تواند بسیاری از آسیب ها را پیشگیری کند.


 گلستانی یادآور شد: تعطیل شدن مدارس در روزهای پنجشنبه لطمه بزرگی به حوزه پرورشی مدارس وارد شده این در حالیست که آموزش و پرورش برای کلاسهای آموزشی خود با کمبود ساعات مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار