رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان گفت: هفته نخست لیگ استانی تیراندازی باکمان در سایت اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 18 December 2017
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان گفت: هفته نخست لیگ استانی تیراندازی باکمان در سایت اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد.

به گزارش مهر؛ حمیدرضا یاری با اشاره به برگزاری هفته نخست لیگ تیراندازی با کمان استان‌همدان اظهار داشت: هفته نخست لیگ استانی تیراندازی باکمان در سایت اختصاصی هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱ تیم از شهرستان‌های همدان، بهار و فامنین در دو رشته ریکرو و کامپوند با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان با اشاره به نتایج این هفته از مسابقات گفت: در هفته اول این مسابقات در رشته ریکرو آقایان تیم راد ۵ بر صفر از سد زرین کمانداران ماد گذشت و دیاکو نیز با همین نتیجه از سد فرزندان آرش گذشت.

یاری عنوان کرد: در ریکرو بانوان نیز زرین کمانداران ماد ۴ بر یک از سد تیم راد گذشت و فرزندان آرش ۴ بر یک دیاکو را شکست داد، همچنین در کامپوند آقایان نیز زرین کمانداران ماد ۵ بر صفر از سد فرزندان آرش گذشت.

وی با اشاره به پتانسیل این رشته ورزشی در استان‌همدان بیان کرد: همدان طی سال‌های اخیر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته ورزشی داشته و کمانداران استان مقام‌های شایانی به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان عنوان کرد: در حال حاضر نیز تیراندازان مستعد و توانمندی در استان‌همدان فعالیت می‌کنند و امیدواریم همچون گذشته تیراندازان همدانی بتوانند در مسابقات کشوری خوش بدرخشند تا نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار