رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه استان با بیان اینکه دولت کوچک و چابک اثر تعیین کننده‌تری دارد، گفت: خوشبختانه استان ما از سال گذشته این موضوع را جدی گرفته و این امر موجب شده نسبت به بسیاری از استان‌ها پیشتاز باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 18 December 2017
رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه همدان گفت: تا کنون ۱۴۵ پروژه نیمه‌تمام دولتی استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش تسنیم، سیداسکندر صیدایی در جلسه کارگروه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بخش غیر دولتی استان اظهار داشت: تا زمانی که مفهوم توسعه تبدیل به فرهنگ نشود، به توسعه نخواهیم رسید و تا هنگامی‌که فرهنگ، به باور و عزم و اراده مجموعه دست اندرکاران و اراده مردمی در نیاید، توسعه ابعاد خود را نشان نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: وقتی به قانون اساسی و فرمایشات مقام‌معظم رهبری و‌ تاکیدات ریاست جمهوری می‌نگریم مشاهده می‌کنیم که همواره تاکید بر تحقق سیاست‌های اصل 44 قانونی اساسی و واگذاری کار به بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از راه واگذاری کارها به مردم است.

رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه استان با بیان اینکه دولت کوچک و چابک اثر تعیین کننده‌تری دارد، گفت: خوشبختانه استان ما از سال گذشته این موضوع را جدی گرفته و این امر موجب شده نسبت به بسیاری از استان‌ها پیشتاز باشیم.

صیدایی با بیان اینکه در استان ما دو هزار و ‌228 پروژه وجود دارد، ابراز کرد: زمانی به اهداف خود می‌رسیم که پروژه‌ها از همان ابتدا و یا با درصدی از پیشرفت کار به بخش غیردولتی واگذار شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما بسترسازی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش دولتی است، تصریح کرد: در گزارشی که در تویسرکان به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کردیم آمار پروژه‌های واگذار شده را 122 مورد اعلام کردیم اما بر اساس جمع بندی دبیرخانه، تا کنون آمار پروژه‌های واگذار شده به بیش از 145 مورد رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه استان افزود: از این تعداد پروژه واگذار شده، 42 مورد مربوط به آموزش و پرورش، 38 پروژه‌ مربوط به سازمان ورزش و ‌جوانان، 50 مورد مربوط به بهزیستی، پنج پروژه مربوط به علوم پزشکی سه مورد مربوط به آب و‌ فاضلاب شهری و یک پروژه مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

صیدایی با بیان اینکه دستگاه‌ها تعداد زیادی پروژه را شناسایی و آماده واگذاری کرده‌اند، اظهار داشت: 136 پروژه در نوبت و در حال واگذاری در استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار