سردار کامرانی صالح گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اساسی پلیس استان می باشد چرا که کالاي قاچاق بزرگترين دشمن اقتصاد ملّي و مخرب توليد داخلي بوده و همواره مبارزه در اين راستا در دستور کار ماموران انتظامي استان قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 17 December 2017
محموله لوازم خانگي قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي استان از توقيف محموله لوازم خانگي قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال در شهرستان بهار خبر داد.

سردار "کامرانی صالح" گفت: در پي اجراي طرح هاي مبارزه با کالاي قاچاق و کنترل محور هاي مواصلاتي،  ماموران انتظامي شهرستان "بهار" حین گشت زنی به یک کامیون حامل انواع لوازم خانگي مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از این کامیون ،3 دستگاه ماشين لباسشویي و 15 دستگاه يخچال هاي خارجي  به ارزش یک ميليارد ريال کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در این رابطه 2 قاچاقچي دستگير که به همراه کالاهاي کشف شده به مرجع قضائي معرفی شدند.

این مقام مسئول بیان داشت:  مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اساسی پلیس استان می باشد چرا که کالاي قاچاق بزرگترين دشمن اقتصاد ملّي و مخرب توليد داخلي بوده و همواره مبارزه در اين راستا در دستور کار ماموران انتظامي استان قرار دارد.

سازش 90 درصدي پرونده های قضایی در ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير"، از سازش 90 درصدي پرونده های قضایی و بهره مندی بيش از 17 هزار فراگير از آموزش های همگانی پلیس طي نه ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ پاسدار "داود علي بخشي" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي افزايش آگاهي بخشي به شهروندان و تلاش براي حل و فصل مشکلات قضائي در پرونده هاي متشکله اين توفيقات ارزشمند حاصل شده است.

اين مقام مسئول در ادامه ي سخنان خود ، افزود: در نه ماهه ي سال جاري با تلاش مربيان و کارشناسان آموزش همگاني این شهرستان ، تعداد 307 جلسه ي آموزش همگاني براي جوامع هدف تشکيل که در اين جلسات تعداد 17 هزار و 344نفر فراگير زو از آخرين توصيه هاي انتظامي اجتماعي پليس در حوزه هاي مختلف بهره مند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه گفت: با تلاش کارشناسان و مشاوران کلانتري هاي شهري ،تعداد یک هزار و 374پرونده ي قضائي منجر به مصالحه شده که اين روند در راستاي تحقق امنيت نرم افزاري و توجه ميداني به اجراي منويات مقام معظم رهبري " مد ظله العالي" حضرت آيت الله امام خامنه اي ، جهت توسعه ي پيشگيري استمرار خواهد داشت .

کشف 79 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف 79 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای آذر ماه تا کنون در استان خبر داد.

سردار" کامرانی صالح" در تشریح این خبر گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف حمایت از تولید داخلی و در راستای تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار دارد.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در سطح استان با انجام اقدامات پلیسی توانستند تعداد قابل توجهی کالا قاچاق از جمله ؛ سوخت ، پوشاک ، لوازم خانگی ، مواد دخانی و ... را از قاچاقچیان در 12 عملیات کشف و تعدادی از باندهای مهم در این زمینه را منهدم کنند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده قاچاق در آذر ماه سال جاری در استان 79 میلیارد ریال از سوی کارشناسان اعلام شده است، گفت : پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده ای سود جو با هدف کسب درآمد اقدام به قاچاق کالا و در چرخه تولید اخلال ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه گفت: شهروندان هر گونه فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز را در اسرع وقت با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیس به خادمان خود در نیروی انتظامی استان اطلاع رسانی کنند.

دستگيري سارق باطري هاي خودرو در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان" همدان" از دستگیری سارق سابقه دار توسط ماموران کلانتری 14 شهدا خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان" سرهنگ فویمی " در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت در محله های مختلف همدان ، که عمدتا  سرقت باطری خودرو های بود، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري 14 شهدا قرار گرفت.

وی افزود: تحقيقات جهت شناسايي سارق ادامه داشت تا اين که ماموران به يک دستگاه سواري پرايد که در حال پرسه زدن بود مظنون شده و راننده متواري شد.

سرهنگ فویمی گفت: پس از تعقیب و گریز یک نفر سارق دستگیر و در بازرسي از خودرو متهم تعداد 4 عدد باطري خودرو و تعداد زيادي پنل راديو پخش خودروهاي مختلف کشف شد .

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم به هویت معلوم و 26 ساله ،به چندين فقره سرقت باطري و وسایل داخل به همراه برادر خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: پرونده اين سارقان جهت بررسي هاي تخصصي در اختيار کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان همدان قرار گرفت.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار