فرماندار تویسرکان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت شهید مفتح، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا (پنج شنبه) شرکت تولید کاغذ در تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۵۳۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 14 December 2017
فرماندار تویسرکان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت شهید مفتح، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا (پنج شنبه) شرکت تولید کاغذ در تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می کند.

به گزارش تسنیم از تویسرکان ،حبیب مومیوند در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان هر ساله در ایام بزرگداشت شهید مفتح شاهد حضور یک چهره ملی در جمع مردم و برگزاری یک جلسه کاربردی و محوری استانی با حضور این چهره اثر گذار ملی است.

وی افزود: تویسرکان فردا(پنچ شنبه) نیز علاوه بر میزبانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت، شاهد برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار همدان و تعدادی از مدیران کل مرتبط استانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش تویسرکان است.

مومیوند با اشاره به آغاز مراحل اجرایی شرکت تولیدی مهان کاغذ به عنوان یکی دیگر از برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به تویسرکان ابراز کرد: این شرکت تولیدی که در زمینه تولید انواع کاغذ در ابعاد مختلف فعالیت خواهد کرد با صرف اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان از مجل آورده بخش خصوصی و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود.

وی گفت: شرکت تولیدی مهان کاغذ واقع در کیلومتر 15 جاده تویسرکان به کنگاور پس از شروع به کار با ایجاد 150 فرصت شغلی مستقیم، دومین خط تولید کاغذ عریض کشور به حساب می‌آید.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اهمیت برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان در تویسرکان اظهار داشت: در این جلسه هم گزارشی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان ارائه می‌شود و هم طرح های دچار مشکل برای بررسی و حل مشکلات مطرح می‌شوند.

وی تاکید کرد: نماینده دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور است اما فردا وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت در این ستاد حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تویسرکان فردا در یادروز بزرگداشت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه میزبان وزیر صنعتف معدن و تجارت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار