معاون فنی مرکز صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه در جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث در بخش «فیچر» اثر «آتش خاموش» به تهیه‌کنندگی آقای محسن اسفندیاری حائز رتبه اول و دریافت تندیس این جشنواره شد، گفت: در بخش psa اثر "زلزله" به تهیه کنندگی محسن اسفند یاری رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۳۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 14 December 2017
معاون فنی مرکز صدا و سیمای مرکز همدان گفت: در جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث در بخش «فیچر» اثر «آتش خاموش» به تهیه‌کنندگی محسن‌ اسفندیاری حائز رتبه اول و دریافت تندیس شد.

به گزارش فارس، احمد ارجمندیان با بیان اینکه همدان با ارائه پنج طرح وایده خلاقانه توانست در چهارمین اجلاس سراسری فناوری رسانه پنج لوح برگزیده را کسب کند، اظهار کرد: واحد رادیویی مرکز همدان در نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث حائز رتبه برتر شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل اتاق مدیریت و پخش رسانه‌های اینترنتی اثر وحید نوریه و علی‌اکبر خلیلیان، سامانه انتقال صدا و تصویر بر بستر شبکه‌های مخابراتی و کامپیوتری، اتوماسیون رادیونمای HD، اسکن کانورتور نرم‌افزاری HD همه آثار مربوط وحید نوریه و احمد ارجمندیان و طرح قرائت پارامترهای فرستنده رادیویی نوتل اثر اردلان کریملو و علیرضا زمانی است.

معاون فنی مرکز صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه در  جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث در بخش «فیچر» اثر «آتش خاموش» به تهیه‌کنندگی آقای محسن اسفندیاری حائز رتبه اول و دریافت تندیس این جشنواره شد، گفت: در بخش psa  اثر "زلزله"  به تهیه کنندگی محسن اسفند یاری رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کرد.

وی موفقیت و درخشش واحد فنی مرکز همدان را  را تبریک گفت و ادامه داد: امید است این درخشش و پشتکار همکاران در سایر حوزه‌های صدا و سیمای استان همچنان ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار