رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام ۲۳ نفر از مبلغات دینی به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 14 December 2017
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام ۲۳ نفر از مبلغات دینی به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی در جمع مبلغات نهاوند از شناسایی و ساماندهی مبلغات فعال شهرستان توسط واحد اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی این شهرستان، خبر داد.

وی در این خصوص افزود: لزوم شناسایی و ساماندهی مبلغات برتر شهرستان در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها در مناسبت‌های ملی و مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با همکاری حوزه علمیه خواهران معصومیه اقدام به شناسایی و ثبت مشخصات مبلغات در سامانه سجام نموده است.

حجت الاسلام محبی ادامه داد: انجام فرایند ثبت‌نام و دریافت کد تبلیغی ویژه مبلغات با موفقیت انجام‌گرفته و این امر سهولت در دسترسی به اطلاعات مبلغات را بهتر فراهم کرده  و زمینه اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری را برای نامبردگان فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم این اداره در ایام وفیات و ولادت ها، اعزام مبلغ دینی به مساجد و هیئات مذهبی برای روشنگری دینی و سخنرانی است که با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی انجام می‌شود، اظهار داشت: در ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) مبلغان و مبلغات فعال این شهرستان برای تبلیغ دین و سخنرانی به مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت تبلیغی و فرهنگی که به عهده دارد و در راستای ترویج فرهنگ و آموزهای دینی در مناسبتهای مذهبی و دینی روحانیون و مبلغین دینی را به مساجد شهر و روستایی اعزام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار