فرماندار نهاوند گفت: در قانون برنامه ششم توسعه، برای ورزش سهم خوبی در نظر گرفته شده است که باید از این ظرفیت در راستای تکمیل پروژه‌های شهرستان و ارتقاء ورزش شهرستان استفاده شود.
کد خبر: ۵۳۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 12 December 2017
فرماندار نهاوند از افزایش ۴ برابر شدن تسهیلات ازدواج در این شهرستان خبر داد.

به گزارشایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان همدان، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان پروژه‌های نیمه کاره هرچه سریعتر تکمیل و مشکلات آنها حل و فصل شود.

وی افزود: خوشبختانه در خصوص اجرای پروژه‌های ورزشی نهاوند بدهکاری‌های قابل توجهی وجود ندارد و با توجه به وجود اوراق در بعضی از پروژه‌ها نیز با هماهنگی بین اداره ورزش و فرمانداری اطلاعات کافی دریافت و بلافاصله با پیمانکاران واجد شرایط قرار داد منعقد شده است.

حمیدوند با اشاره به اینکه ۹ پروژه ورزشی در شهرستان نهاوند در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۵ پروژه تکمیل شده و ۴ پروژه نیمه تمام است.

وی همچنین گفت: سرانه اماکن ورزشی شهرستان ۶۷ صدم متر مربع برای هر فرد است که در آینده این رقم به یک متر مربع برای هر فرد خواهد رسید.

فرماندار نهاوند افزود: در قانون برنامه ششم توسعه، برای ورزش سهم خوبی در نظر گرفته شده است که باید از این ظرفیت در راستای تکمیل پروژه‌های شهرستان و ارتقاء ورزش شهرستان استفاده شود.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد ورزش و جوانان شهرستان گفت: نهاوند در روند میزبانی‌ها و اعزام تیم‌های ورزشی عملکرد خوبی داشته است، گفتنی است خوشبختانه پرداخت تسهیلات ازدواج در نهاوند نسبت به سال قبل ۴ برابر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار