روستایی با بیان اینکه 300 هزار لیتر نفت سفید از منطقه همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است، عنوان کرد: توزیع این سوخت در مناطق زلزله‌زده به صورت رایگان توزیع شده است.
کد خبر: ۵۳۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 10 December 2017
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ۲۲ دستگاه نفت‌کش حامل ۳۰۰ هزار لیتر سوخت سفید از منطقه همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش تسنیم ، امین روستایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 12 میلیون لیتر فرآورده نفت سفید همدان به منطقه کرمانشاه ارسال شده که بخش قابل توجهی از این سوخت برای مناطق زلزله‌زده تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه ارسال محموله‌های سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از فردای وقوع زمین لرزه شروع شده است، افزود: 22 دستگاه نفت‌کش حامل سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

روستایی با بیان اینکه 300 هزار لیتر نفت سفید از منطقه همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است، عنوان کرد: توزیع این سوخت در مناطق زلزله‌زده به صورت رایگان توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز کرد: سوخت ارسال شده به مناطق زلزله‌زده توسط 22 نفر از کارکنان که برای بازرسی و نظارت اعزام شده بودند در مناطق سرپل ذهاب، جوانرود، ثلاث باباجانی و اسلام‌آباد توزیع شده است.

روستایی با تأکید بر اینکه چندین تخته پتو و چادر، انواع کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی و البسه از دیگر اقلام جمع‌آوری و ارسال شده به مناطق زلزله زده است، تصریح کرد: همدان با اختیار داشتن امکانات موجود و ظرفیت‌های مناسب سوخت‌رسانی آماده تداوم تلاش‌های سازمانی و انجام وظیفه خطیر سوخت‌رسانی به هموطنان مناطق غرب کشور است.

وی در خصوص کنترل کمی نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت ابراز کرد: در نیمه نخست امسال 4 هزار و 500 مورد آزمایش کمی بر روی نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان انجام شده است.   

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: در راستای تحقق سوخت‌رسانی مطلوب و جلب رضایت‌مندی مردم از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ماهیانه به طور متوسط 750 مورد کنترل کمی نازل‌ها در جایگاه‌های سوخت در جایگاه و مجاری عرضه استان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار