کد خبر: ۵۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 10 December 2017
دبیر هیات قایقرانی استان همدان از اعزام قایقران همدانی به کمپ بین‌المللی چین خبر داد.

به گزارش فارسی؛ مهدی صمدی با بیان اینکه تیم ملی رویینگ بانوان ایران قرار است در کمپ چین شرکت کند، اظهار کرد: این کمپ بین‌المللی از آبان‌ماه شروع شده و تا هجدهم بهمن ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون رویینگ آسیا کشورهای قاره کهن استعدادها و ورزشکاران حرفه‌ای خود را برای حضور در این کمپ به چین اعزام می‌کنند تا همه ورزشکاران این رشته در قالب یک تیم تمرین کنند و در مسیر رشد قرار بگیرند.

وی افزود: برهمین اساس قرار است تیم ملی رویینگ بانوان ایران نیز با ترکیب مهسا جاور، نازنین ملایی، نازنین رحمانی،‌ پریسا احمدی و مریم امیدی‌پارسا دی‌ماه به چین اعزام شود و در این کمپ شرکت کند.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان خاطرنشان کرد:با توجه به هدف این کمپ که توسعه رویینگ آسیا و کم شدن فاصله آن با قاره‌های دیگر است کنفدراسیون آسیایی از مربیان برتر دنیا نیز دعوت کرده تا به عنوان مشاور در این کمپ حضور داشته باشند و تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند.

صمدی عنوان کرد: اردوهای تیم ملی رویینگ بانوان ایران در مسیر بازی‌های آسیایی جاکارتا در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و ملی‌پوشان زیر نظر افشین فرزام و بهناز مرادخانی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: مریم امیدی‌پارسا یکی از بهترین قایقرانان حال حاضر استان و شانس اصلی حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار