فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف زمین خواری به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 09 December 2017
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف زمین خواری به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدعلی محمدی گفت: در پی اطلاع از تصرف مقدار ۱۴ هزار مترمربع اراضی ملی و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: طی بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر به هویت معلوم بدون هیچ گونه سند و مدارک دال بر مالکیت؛ اراضی ملی را تصرف کرده اند.

وی عنوان کرد: با نظر کارشناسی از اداره منابع طبیعی و با هماهنگی مقام قضایی اراضی تصرف شده از ید متصرفان خلع و برای متهمین پرونده قضایی تشکیل وتحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده بیان کرد: منابع ملی متعلق به همه و نسل آینده است و شهروندان باید هرگونه دخل وتصرف در منابع ملی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۰ راس دام قاچاق در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف ۸۰ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار احشام مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۸۰ راس دام، بدون هرگونه مجوز و گواهی حمل از اداره دام پزشکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه ارزش ریالی دام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: خودروی حامل دام توقیف و یک نفر متهم نیز تحویل مراجع قانونی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار