امام جمعه همدان با بیان اینکه نمونه بارز رهایی از چنگال دشمنان به برکت اهل بیت (ع)، انقلاب اسلامی است که از وقتی انقلاب کرده و درست قدم برداشته ایم دشمنان ذلیل شده و امروز همه به قدرت ایران معترفند، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز به حرم عقیله بنی هاشم تعرض شده و آن ها در برابر دشمنان قدرتمند ایستادند.
کد خبر: ۵۳۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 08 December 2017
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه انتخاب قبله اول مسلمانان به عنوان پایتخت اسرائیل نشانه عجز دشمنان است گفت: نمونه بارز رهایی از چنگال دشمنان است.

به گزارش تسنیم، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه همدان اظهار داشت: هفدهم ربیع الاول میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) است، اما میلاد این امام همام و پیشوای مذهب جعفری تحت الشعاع میلاد پیامبر قرار گرفته و کمتر از فضایل ایشان سخن به میان می آید.

وی افزود: اگر انسان ها از ابتدا به رسول اکرم و خاندان عصمت و طهارت تمسک می جستند امروز اینقدر گرفتاری در جهان اسلام وجود نداشت که نمونه بارز آن فلسطین است که مردم آن سال هاست رنج می کشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نمونه بارز رهایی از چنگال دشمنان به برکت اهل بیت (ع)، انقلاب اسلامی است که از وقتی انقلاب کرده و درست قدم برداشته ایم دشمنان ذلیل شده و امروز همه به قدرت ایران معترفند، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز به حرم عقیله بنی هاشم تعرض شده و آن ها در برابر دشمنان قدرتمند ایستادند.

وی گفت: رهبری گفتند اینکه قرار است قبله اول مسلمانان را پایتخت خود کنند نشانه عجز آن هاست و اسراییل قطعا 25 سال آینده را نمی بیند و دشمنان از این سخن به لرزه درآمده اند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه بلاهای سوریه, عراق, یمن, بحرین و سایر بلاد مسلمان به دلیل ندانستن قدر اهل بیت (ع) و نداشتن رهبر الهی چون ایران است و ناچارند جلوی گرگ ها و درندگان جهان سر خم کنند، افزود: برخی برداشت غلط از دین را به خورد مردم می دهند و دجال های امروز در فضای مجازی به دنبال به انحراف کشیدن مردم به ویژه جوانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: دشمنان ما به فرموده رهبری معظم انقلاب، احمق هستند که نمونه حماقت آنها در روی کار آوردن داعش است.

آیت الله محمدی با بیان اینکه دولت اسلامی شام و عراق را با میلیاردها پول و اسلحه های فراوان با نام مستعار داعش ایجاد کرده بودند، اما خداوند لطف ویژه داشته و آنها را نابود کرد، افزود: نمونه دیگر حماقت دشمن در بحث کردستان بود که باوجود اینکه طبل رسوایی داعش زده شده و در حال فروپاشی بود به دنبال راه اندازی قائله کردستان بودند و از روی حماقت پرچم اسراییل را همان ابتدا بالا برده و این توطئه  برهم خورد.

آیت الله محمدی گفت:  دشمنان سپس در لبنان به دنبال فتنه بودند که نتوانستند موفق شوند و حال اعلام کرده اند که پایتخت اسراییل را در قدس شریف بنا می کنند و امروز بر هر مسلمانی واجب است که به این موضوع اعتراض کند.

وی با بیان اینکه در انگلستان که بنیان گذار اسراییل است به ترامپ ناسزا می دهند، اما از اعراب صدایی بر نمی خیزد و تصور می کنم که حضرت حجت(عج) در زمان ظهور ابتدا اعراب را نابود کرده و بعد به سراغ اسرایبل برود، افزود: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب به مردم مظلوم فلسطین همه نوع کمک می کنیم و این وظیفه هر مسلمان است.

آیت الله محمدی گفت: دشمنان امروز دیگر به برکت وحدت و اتحاد مردم نمی توانند کاری از پیش برند و ما به لطف خداوند پیروزیم.

پس از اقامه نماز مردم همدان همزمان با سراسر کشور در اعتراض به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در استقرار پایتخت اسراییل در قدس شریف راهپیمایی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار