دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال با تلاش شهرداري قم براي خروج از بحران و فوتساليست‌هاي نبرد براي تداوم شگفتي‌سازي در مسير قهرماني از 20 آذر آغاز مي‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 08 December 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که هشت تیم در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم حضور دارند، نیم‌فصل نخست این مسابقات با قهرمانی تیم نبرد به پایان رسید و طبق برنامه کمیته فوتسال دیدارهای هفته نخست دور برگشت از بیستم آذر ماه آغاز می‌شود.

 تلاش شهرداری برای خروج از بحران

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم قهرمان سال 1394 لیگ دسته اول فوتسال قم یعنی شهرداری که امسال در آخرین رتبه جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته برابر تیم ماهان به دنبال جبران امتیازات از دست رفته است.

دو تیم شهرداری و ماهان که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم خوب ظاهر نشده‌اند و دو رده پایانی جدول هشت تیمی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند، حالا باید از خواب خرگوشی بیدار شوند تا شاید به دسته پایین‌تر سقوط نکنند.

سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا شهرداری و ماهان تا حدی به ناکامی‌های خود پایان دهند، در شرایطی که شهرداری در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و با جذب چند بازیکن شاخص در پی جبران مافات و جدایی از قعر جدول است.

از سوی دیگر ماهانی‌ها که یکی از تیم‌های موفق فصل گذشته لیگ دسته اول فوتسال قم بودند به دنبال بازگشت به روزهای خوب خود هستند، برنده بازی‌ نیم‌فصل نخست ماهانی‌ها بودند که با نتیجه نزدیک سه بر دو از سد شهرداری گذشتند اما باید منتظر ماند و دید با شروع نیم فصل دوم و تغییرات به وجود آمده در هر دو تیم، کدام یک موفق‌تر عمل خواهند کرد.

 رویارویی نبرد با مقاومت برای حفظ صدرنشینی

نبردی‌ها که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم تمام نگاه‌ها را به خود خیره کردند و بدون باخت با پنج پیروزی و دو تساوی قهرمان نیم‌فصل شده‌اند با هدف تداوم موفقیت‌های خود و در اندیشه کسب نخستین قهرمانی نخستین دوره لیگ برتر فوتسال قم وارد دور برگشت می‌شوند.

در سوی دیگر میدان مقاومتی‌ها قرار دارند که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال قم در حد انتظار ظاهر نشده‌اند و با هدف جبران امتیازاتی که در نیم فصل نخست از دست داده‌اند برابر نبرد صدرنشین قرار می‌گیرند تا خود را به منطقه امن و حتی بالای جدول برسانند، در حالی که نبردی‌ها با نتیجه نزدیک دو بر یک در نیم‌فصل پیروز شدند.

شیر ویژه در تعقیب صدرنشین / یاقوت در فکر حضور در جمع مدعیان

جوانان فوتسالیست تیم شیر ویژه که با برتری در دیدار مهیج پایانی نیم‌فصل نخست مقابل ذاکر قهرمان سال 1395 لیگ دسته اول فوتسال قم جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کردند و جدی‌ترین تعقیب کننده نبرد در صدر جدول این فصل هستند در بازی مقابل آتلیه‌ یاقوت نیز برای ماندن در کورس قهرمانی به دنبال پیروزی هستند.

در سوی مقابل یاقوتی‌ها نیز که با کسب عنوان پنجمی نیم‌فصل این رقابت‌ها را به پایان رسانده‌اند در پی تثبیت موقعیت خود در جدول و حتی رسیدن به رتبه‌های بالاتر هستند، آتلیه‌ یاقوت با پیروزی خیره‌کننده هفته هفتم در مقابل شهرداری با روحیه‌ای بالا و آماده‌تر از قبل گام به این بازی می‌گذارد.

در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تیم شیر ویژه با تنها گلی که در ثانیه‌های پایانی و روی غفلت بازیکنان تیم شیر ویژه در جایگیری شروع مجدد به ثمر رساند از سد آتلیه یاقوت‌ عبور کرد.

 ذاکر زخم خورده در مقابل آرش مدعی

فوتسالیست‌های ذاکری که نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم را با کسب رتبه سوم به پایان رساندند و در آخرین بازی مغلوب تیم دوم جدول یعنی شیر ویژه شدند، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال 95 به دنبال پیروزی در تمام بازی‌های دور برگشت گام به مصاف با حریفان می‌گذارند.

ذاکری‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که در یارگیری بین دو نیم‌فصل یکی از فعال‌ترین تیم‌ها بودند ولی تیم آرش که در رده چهارم  نیم‌فصل کار خود را به پایان رساند هنوز به عنوان یک مدعی قلمداد می‌شود و از این بازی می‌توان به عنوان جدال بزرگ هفته یاد کرد.

دیدار رفت دو تیم در حالی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که تا اواسط نیمه دوم آن مسابقه ذاکری‌ها دو بر صفر پیروز میدان بودند و در حالی که همه چیز را تمام شده تصور می‌کردند بازیکنان آرش جریان بازی را تغییر دادند و نتیجه را به تساوی دو بر دو تغییر دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار