علی گودرزی قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال‌های گذشته گسترش فعالیت‌های خیرین سلامت استان همدان آرزوی مدیران بهداشت و درمان بود که امروزه شهرستان ملایر تلاقی همه آرزوها شده است که نشان‌دهنده سطح شعور اجتماعی و فرهنگی مردم و مسئولین شهرستان است.
کد خبر: ۵۳۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 06 December 2017
پروژه‌های خیر ساز بیمارستان مهر شهرستان ملایر شامل ساختمان اداری، اتاق مقیمی پزشکان متخصص،و تجهیزات پزشکی، کتابخانه و اتاق مادران NICU با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان؛ دکتر عباس آذر همایون رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان همدان اظهار داشت: طی مدت فعالیت این مجمع، خیرین ارجمند به همت پاسداشت سلامت، به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت الهی واقف بوده و با اعتماد به خدمتگزاران خود در مجمع نسبت به تأمین تجهیزات پزشکی و احداث و بازسازی بخش‌های بیمارستان همت گماردند.

وی تصریح کرد: فعالیت خیران در تجهیز بیمارستان‌ها، موجب جذب بیشتر و ماندگاری پزشکان در ملایر می‌شود، به بیان آیه شریفه‌ای از سوره مائده مبنی بر اینکه «هر کس که به انسانی حیات بخشد همچون کسی است که همه مردم را حیات بخشیده است».

آذر همایون گفت: این مجمع ضمن قدردانی از همت همگی خیرین والامقام، اعضای مجمع خیرین استان همدان، رییس دانشگاه و معاونان وی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان ملایر و مسئولان بیمارستان‌های استان، دستان بابرکت شما خیران بزرگوار را برای همکاری بیشتر می‌فشارد.

وی عنوان کرد: تجهیزات اهداشده توسط خیرین سلامت شهرستان ملایر به بیمارستان مهر مجموعاً ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل آورده خیر و کمک از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به پروژه‌های خیر ساز است.

علی گودرزی قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم اظهار داشت: در سال‌های گذشته گسترش فعالیت‌های خیرین سلامت استان همدان آرزوی مدیران بهداشت و درمان بود که امروزه شهرستان ملایر تلاقی همه آرزوها شده است که نشان‌دهنده سطح شعور اجتماعی و فرهنگی مردم و مسئولین شهرستان است.

وی یادآور شد: شهرستان ملایر در غرب کشور ازنظر اعطای کمک‌های خیرین سلامت بی‌نظیر است، وضعیت بیمارستان‌ها قبل از اجرای طرح تحول سلامت نامناسب بود به‌طوری‌که در آستانه ورشکستگی بودند.

گودرزی اضافه کرد: در طرح تحول نظام سلامت بالغ‌بر یک هزار میلیارد تومان پول و تجهیزات وارد استان شد که باعث شد پرداختی از جیب مردم کاهش یابد.

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اظهار امیدواری کرد وگفت: چه چیزی ارزشمندتر از این است که انسان ثمره اقدامات خیرخواهانه خود در زمان حیاتش را ببیند، امیدواریم هرچه بیشتر شاهد اقدامات خیرخواهانه باشیم.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار