نیکبخت با اشاره به انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر حکم انفصال از خدمت وی، اظهار کرد: در این ارتباط باید گفت که هیچ خبری نیست و حکم چهار استاندار ارایه شده و باید به دادگاه تجدنظر برود.
کد خبر: ۵۳۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 04 December 2017
استاندار همدان با اشاره به کاوش های باستان شناسی در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان، گفت: موضوع احداث سایت موزه که از دغدغه های بحق اهالی فرهنگ و هنر استان و کشورمان است را برسی می کنم.

محمدناصر نیکبخت روز شنبه در نشست اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، با اشاره به بیانیه تعدادی از هنرمندان در خصوص ادامه کاوش های باستان شناسی در تپه هگمتانه و ایجاد سایت موزه در میدان امام خمینی(ره)، افزود: ورود هنرمندان به این مقوله دغدغه خوبی است و باعث شد که جدی تر به موضوع ورود کنم.

نیکبخت همچنین با اشاره به موضوع اهانت به چند تن از خبرنگاران و عکاسان استان هنگام تهیه خبر از این منطقه باستانی، تاکید کرد: به طور قطع این موضوع را پیگیری می کنم؛ کاوش های باستان شناسی میدان امام خمینی(ره) بسیار مهم و شان خبرنگاران برای ما مهمتر است.
وی با بیان اینکه اهالی رسانه بازوان قوی و موثر مسئولان هستند، اضافه کرد: در همین راستا معاونت عمرانی استانداری همدان نیز برخورد پیمانکار با خبرنگاران را پیگیری می کند.

***موضوع حکم انفصال از خدمتم صحت ندارد

نیکبخت با اشاره به انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر حکم انفصال از خدمت وی، اظهار کرد: در این ارتباط باید گفت که هیچ خبری نیست و حکم چهار استاندار ارایه شده و باید به دادگاه تجدنظر برود.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده، بحث خاصی نخواهیم داشت، افزود: موضوع این بررسی ها انتخابات بوده و موضوع دیگری در میان نیست و برخی دوستان عرض خود را می برند.

استاندار همدان تاکید کرد: تا زمانی که جان در بدن دارم، برای توسعه کشور قدم برخواهم داشت و کند نخواهم شد و کارم را انجام می دهم.

نیکبخت با بیان اینکه از همه مردم استان که باعث می شوند این همه نیرو داشته باشم، سپاسگزارم، افزود: تا زمانی که اشتغال استان به شرایط مطلوب نرسد، در استان خواهم بود و خدمت می کنم.

وی بیان کرد: فردی قصد استاندار شدن در همدان را داشت و کارزاری برای دست یافتن به خواسته اش راه انداخته بود که بعدها مشخص شد؛ این در شان مردم همدان نیست.

وی همچنین با اشاره به تک رقمی بودن نرخ اشتغال استان همدان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، بار دیگر تاکید کرد: نرخ اشتغالی که توسط یک مرکز و مرجع خاص قانونی منتشر شده باشد برای ما قابل قبول و اعتنا است.

***استفاده از تولیدات استانی در اولویت خریدها باشد

نیکبخت با بیان اینکه کالایی که در استان تولید می شود نباید از خارج از کشور تهیه شود و ذیحسابان نباید این فاکتورها را بپذیرند، افزود: این موضوع دوباره در نامه ای به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تاکید شد که در خرید کالا باید قیمت و کیفیت کالا مد نظر و استفاده از تولیدات استانی در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه نظارت و رصد واحدهای تولیدی از سوی دستگاه های اجرایی و بخشی باید بیشتر و این روند نباید دچار کم توجهی شود، افزود: بسیاری از مشکلات مطرح شده در این نشست با ورود دستگاه های اجرایی و پیش از این جلسه قابل حل بود.

نیکبخت با تاکید بر اینکه باید تسهیلات اشتغال استان به طور کامل جذب شود، گفت: همه مسئولان و مدیران باید برای تحقق این مهم سرمایه گذار معرفی کنند و از تسهیلات استفاده شود.

وی با بیان اینکه به هر میزان این منابع بهتر جذب شود متناسب آن نرخ بیکاری در استان کاهش می یابد، اظهار کرد: در همین چارچوب سه هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار فراگیر باید در دو هفته آینده تعیین تکلیف شود.

نیکبخت همچنین با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این استان، گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی همدان است و امیدوارم کودکان و نوجوانان کشورمان از این جشنواره نهایت استفاده را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار