نماینده مردم ملایر در مجلس دهم رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم بویژه روستاییان را از اولویت های کاری مجلس برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات ایجاد شده به دلیل توطئه های خارجی، سوء مدیریت ها و اختلاس ها است، تلاش ما در کنار سایر مسئولان حل مشکلات یاد شده برای بهبود شرایط زندگی مردم است.
کد خبر: ۵۳۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 04 December 2017
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه با پرونده های فساد و حقوق های نجومی بسیار خوب برخورد کرده و این پرونده ها در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

به گزارش ایرنا؛ محمد کاظمی در جمع مردم شهر ازندریان اظهار کرد: هیچکس از این اختلاس ها، حقوق های نجومی و فسادهای گسترده راضی نیست و این برای ما دردآور است.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در برخورد با دزدان بیت المال با کسی تعارف ندارد، افزود: این موجب تاسف است کسانیکه امین مردم قرار می گیرند، به مردم خیانت می کنند.

کاظمی با بیان اینکه قوای سه گانه تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با این فسادها و اخلال گری ها مبارزه می کنند، بیان کرد: خوشبختانه در راس دستگاه قضایی فردی است که به صورت مستقیم از طرف معظم له منصوب می شود و به خوبی رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی را در دستور کار دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرسردار حاج قاسم سلیمانی در آنسوی مرزها با دشمنان می جنگد، در داخل کشور نیز در دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی افرادی هستند که در کمین دزدان بیت المال نشسته اند.

کاظمی با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص)گفت: مردم ایران در حفظ وحدت پیشگام هستند و این رمز موفقیت و پیروزی آنان در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته جرثومه فاسد داعش با پرچم الله بدترین رفتار ددمنشانه را با مسلمانان منطقه انجام داد، افزود: ما شیعیان به کمک کسانی رفتیم که هم مسلک ما هستند و در این زمینه مسیر وحدت را به نحو کامل پیمودیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم بویژه روستاییان را از اولویت های کاری مجلس برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات ایجاد شده به دلیل توطئه های خارجی، سوء مدیریت ها و اختلاس ها است، تلاش ما در کنار سایر مسئولان حل مشکلات یاد شده برای بهبود شرایط زندگی مردم است.

کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر ازندریان گفت: با نظر مساعد وزیر بهداشت و همراهی موسسه خیریه الزهرا(س) بیمارستان محلی در این شهر احداث می شود.

وی با بیان اینکه هشت میلیارد ریال اعتبار برای زمین چمن فوتبال ازندریان اختصاص داده شد، افزود: بزودی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اعتباری را برای زمین چمن مصنوعی این شهر خواهیم گرفت.

وی بیمه 600 تن از خیاطان ازندریان و تحقق دیگر مطالبات فعالان این صنف را از مهمترین دغدغه های شاغلان این منطقه عنوان و اضافه کرد: در این راستا در سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان همدان و ملایر، مشکلات این صنف به وزیر کار منتقل و دستور رسیدگی و رفع این مشکلات صادر شد.

وی اضافه کرد: نیاز است خیاطان این شهر در مرحله نخست تشکیل هیات مدیره را برای پیگیری مسائل و مشکلات این صنف در دستور کار خود قرار دهند و بازارچه یا سرایی را ایجاد کنند تا کسانیکه وارد شهر می شوند، بتوانند از دستاوردهای هنر خیاطی ازندریان استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، کاظمی با بیان اینکه دغدغه کنونی مردم در شهر و روستا مشکل آب آشامیدنی است، ابراز امیدواری کرد: با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته به این حوزه، بخشی از مشکلات آب شرب منطقه ازندریان رفع شود.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار