معاون امور عمرانی استاندار همدان در مراسم معارفه شهردار ملایر گفت: در شهرداری ملایر طی دوره‌های قبل بی‌حدوحصر نیرو وارد شهرداری شده که امروز باید ماهیانه بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان هزینه حقوق این افراد پرداخت شود.
کد خبر: ۵۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 04 December 2017
محمود رضا عراقی در مراسم تکریم و معارفه شهردار ملایر گفت: با ورود هر نیروی سفارشی و مازاد برخورد کرده و به جد در هیئت شورای حل اختلاف و تخلفات اداری با موارد تخلف برخورد می‌کنیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان بابیان  اینکه امروز بعد از  پیروزی انقلاب و با حمایت‌های و رهنمودهای امام و رهبری ما به‌جایی رسیده‌ایم که همه‌چیز در دست مردم است اظهار کرد: مردم در همه‌جا حضور دارند و ما به‌عنوان مسئول باید آگاهی‌های خود را تقویت کرده و از این فرصتی که در دست ماست برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی گفت: باوجود اختلاف‌سلیقه‌ها باید هدف ما تنها رفع مشکلات و خدمت به مردم باشد، باهم افزایی وهم فکری می‌توان مشکلات را رفع کرد.

عراقی عنوان کرد: شهرداری‌ها ویترین خدمات‌رسانی نظام هستند، رضایت‌مندی مردم از شهرداری رضایت‌مندی از نظام است و مسئولان و کارکنان باید با صبر و حوصله در راستای خدمت‌رسانی به مردم  تلاش کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: اگر مراجعین ما  افرادی هستند که کارشان انجام نمی‌شود باید طوری با مردم برخورد کرد که موجب نارضایتی مردم نشویم و راه قانونی کار را با صبر و حوصله به مردم توضیح دهیم.

وی با اشاره به اینکه کار شهرداری اشتغال نیست و ما بر اساس نیاز که داریم  باید نیرو وارد کنیم افزود: شهرداری محل ارائه خدمت به مردم است و ما اصلا در برخی از موارد از ورود نیروها به شهرداری رضایت نداریم.

عراقی یادآور شد: ما  اشتغال کاذب نمی‌خواهیم و نیازمند اشتغالی پویا هستیم، گذشتگان هر کاری کرده‌اند گذشته و امروز ما با ورود هر نیروی سفارشی و مازاد برخورد کرده و به جد در هیات شورای حل اختلاف و تخلفات اداری با موارد تخلف برخورد می‌کنیم.

معاون امور عمرانی استاندارهمدان عنوان کرد: در شهرداری ملایر طی دوره‌های قبل بی‌حد و حصر نیرو وارد شهرداری شده که امروز باید ماهیانه بالغ بر 2 و نیم  میلیارد تومان هزینه حقوق این افراد پرداخت شود.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: باید اصل را بر شایسته‌سالاری و قانون‌مداری گذاشت زیرا همه در برابر قانون یکسان هستند و طبق  نامه وزیر کشور هر نوع استخدام در شهرداری‌ها  اعم از قرار داری و پیمانی ممنوع است.

عراقی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورا باید با عملکرد مطلوب اعتماد مردم را جلب کرده و تصمیماتشان باید یکسان شود، رفتار ما طوری باشد که مردم به ما اعتماد کنند چراکه بزرگ‌ترین سرمایه ما اعتماد مردم است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش درآمدهای کشور از نفت اظهار داشت: امروز استکبار جهانی قیمت نفت را کاهش داده  تا اقتصاد را به‌زانو درآورد و ما دیگر مثل گذشته نمی‌توانیم به منابع نفتی متکی باشیم.

وی در ادامه گفت: باید از منابع درآمدی دیگری استفاده کنیم و شهرداری‌ها باید با نگاهی نو به درآمدها در راستی استفاده از تولید داخلی  و داشته‌ها و سرمایه‌های موجود بیندیشند.

وی تأکید کرد: باید  شفافیت در امور مالی داشته باشیم و به‌صورت یکسان و آنلاین بوده و قراردادهای سلیقه‌ای با کسی نبندیم، در امور مالی عدالت مهم‌ترین اصل برای ما باشد.

عراقی ادامه داد: نباید افراد متخلف احساس کنند که از انسان‌های قانونمند جلوتر هستند و این یک معضل است باید تخلف آن‌قدر گران شود که فرد اگر تخلف کرد گران‌تر ازآنچه به آن‌که فکر می‌کند برایش  تمام شود.

وی بر رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب‌رجوع و همفکری و تعامل  شهردار جدید و اعضای شورای شهر ملایر تأکید کرد و گفت: شورا نباید در امور اجرایی دخالت کند بلکه باید از شهردار کار بخواهد.

وی افزود: شهردار جدید نیز باید بهتر از شهرداران دوره‌های قبل برای خدمت به شهروندان ملایری تلاش کند.
 
معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه گفت: باید تقوا در کار و اخلاق حرفه‌ای در شهرداری و شورای شهر رعایت شود، آنچه در پیشبرد کار مهم است تصمیم جمع بوده و اگر رأی یک نفر مخالف بود باید نظر جمع را ترجیح دهیم.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار