کاظمی با بیان اینکه حسن کچل، رستم و سهراب، نخودی و... از قصه ها و قهرمانان کودکی ما هستند؛ خاطرنشان کرد: تئاتر جادوئی است که به قصه ها جان می بخشد.
کد خبر: ۵۳۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 02 December 2017
دبیر بیست چهارمین جشنواره کودک و نوجوان با تاکید بر اهمیت دادن به داستان های ملی گفت: تئاتر جادوئی است که به قصه ها جان می بخشد.، قصه بخوانید و تئاتر ببینید.

به گزارش ایکنا؛ مریم کاظمی دبیر  بیست چهارمین جشنواره کودک و نوجوان در مراسم افتتاحیه جشنواره امروز ۹ آذر ماه در مجتمع فرهنگی ابن سینا در استان همدان  با دعوت از کودکان و نوجوانان برای حضور در سالن های نمایش، افزود: بازی کنید، قصه بخوانید و تئاتر ببینید.

کاظمی با بیان اینکه حسن کچل، رستم و سهراب، نخودی و... از قصه ها و قهرمانان کودکی ما هستند؛ خاطرنشان کرد: تئاتر جادوئی است که به قصه ها جان می بخشد.

در ادامه سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ضمن همدردی با کودکان زلزله زده غرب کشور گفت: این جشنواره متعلق به کودکان و نوجوانان همه ایران است.

سید سعید شاهرخی با تبریک برگزاری جشن بیست و چهار سالگی جشنواره، حضور هنرمندان داخلی و خارجی در همدان را خوش آمد گفت.

وی با بیان اینکه با هنر تئاتر می توان ارزش ها و مفاهیم والای تربیتی را به کودکان و نوجوان ارائه کرد، برگزاری این جشنواره را به فال نیک گرفت.

در ادامه برنامه رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون  ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره در همدان، از خونواده ها برای حضور در سالن های نمایش دعوت کرد.

وی گفت: یکی از بزرگترین رویداد هنری دنیا برای بچه ها در همدان در حال برگزاری است.

فیاضی ابراز امیدواری کرد این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار