مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر از اجرای طرح «خادمیاران رضوی» در نقاط روستایی و محروم ملایر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 02 December 2017
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر از اجرای طرح «خادمیاران رضوی» در نقاط روستایی و محروم ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ محسن کریمی با اشاره به اجرای طرح «خادمیاران رضوی» در کشور اظهار کرد: این طرح امسال برای اولین بار است که از سوی آستان قدس رضوی با هدف خدمت رسانی به مردم در بخش‌های، فرهنگی، عمرانی، درمانی ،اردوهای زیارتی ، اشتغال زایی و.. ...  اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در استان همدان و شهرستان ملایر افزود: اجرای این طرح از هفته گذشته در بخش درمانی در روستای کمازان ملایر کلید خورد که در این طرح با حضور شش تن از پزشکان شهرستان و با همکاری بسیج دانشجویی حدود 400 نفر از مردم این روستا و روستاهای اطراف ویزیت شدند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر گفت: در این زمینه  ویزیت مردم در زمینه پزشک عمومی، دندانپزشکی، داخلی و..  به صورت رایگان بوده است که دارو نیز برای بیماران ویزیت شده  از محل این طرح از سوی آستان قدس رضوی تامین شده است.

 وی با اشاره به  اجرای مرحله دوم طرح در روستای مانیزان در 10 آذر ماه نیز گفت: در اجرای مرحله دوم نیز  تعداد 400 نفر از مردم روستای مانیزان و روستاهای اطراف ویزیت شدند که اجرای آن ادامه دارد.

کریمی  اضافه کرد: در این زمینه در دو مرحله اجرای طرح درمان  روستاییان 800 نفر ویزیت  شده و حدود 15 میلیون تومان نیز برای اجرای اجرای آن هزینه شده است.

وی ادامه با اشاره به اینکه اجرای این طرح علاوه بر بخش درمانی در بخش‌های عمرانی و آموزشی نیز اجرا شده تصریح کرد: تامین بخشی از هزینه‌های عمرانی برای ساخت مسکن برای محرومان در روستاهای ملایر با همت گروه‌های جهادی ،برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی در روستاهای ملایر به همت خوهران بسیجی در گروه‌های جهادی با اعتبارات و کمک‌های صورت گرفته از این طرح  از دیگر اقدامات طرح خادمیاران رضوی در ملایر بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در آینده نیز برنامه‌های مختلفی در شهرستان از محل اجرای این طرح پیش بینی شده گفت: با گشایش دفتر در ملایر شاهد اجرای برنامه‌های دیگری از سوی آستان قدس رضوی در مناطق محروم شهرستان و مناطق حاشیه‌ای شهر ملایر خواهیم بود.

وی  در پایان از فرمانداری، دهیاران روستاها،  شبکه بهداشت ،بخشداران و کسانی که زمینه حضور خادمیاران رضوی را در روستاها در راستای خدمت رسانی به مردم فراهم می‌کنند تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار