حجت الاسلام محمد جوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان یادآوری کرد: ثواب مباحثه 2 برادر دینی برای شناخت یک حقیقت از خواندن نماز شب بالاتر است.
کد خبر: ۵۳۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 02 December 2017
امام جمعه موقت شهر همدان اظهار کرد: عده ای به علت جهل، نسبت به مباحث دینی و علمی بی تفاوت هستند و این موضوع موجب شده که حتی برخی هیات های مذهبی از احکام دینی تهی شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان یادآوری کرد: ثواب مباحثه 2 برادر دینی برای شناخت یک حقیقت از خواندن نماز شب بالاتر است.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: همه امامان برای زدودن جهل و کاشتن نهال علم برگزیده شدند؛ چراکه با رفتن جهل، بدی ها از جامعه دور شده و با دمیدن خوبی ها به جامعه شاهد شکوفایی خواهیم بود.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه امام صادق (ع) یک جهاد علمی انجام داد، بیان کرد: آن امام همام به جای نشستن در مسجد و تلاوت قرآن و اقامه نماز، با حضور در جامعه به اندازه ظرفیت علمی افراد، آموزش هایی ارایه می کرد و در طول عمر بابرکتش موفق به تربیت چهار هزار انسان عالم و شایسته در حوزه های مختلف شد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و سنت است و عالمان و شهدای بزرگی در تدوین آن نقش داشتند و بهترین قوانین را در این کتاب گنجاندند.

حجت الاسلام جوادی رعایت اصول نماز جمعه و توجه به بیانات خطیب نماز را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه به نظم و انضباط در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شد.

هم اینک در 25 نقطه از استان همدان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار