معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: تمام همکاران ما بسیجی هستند و در زلزله اخیر کارهای بزرگی انجام دادند و در کنار نیروهای بسیجی شرکت ۶ اکیپ فنی نیز به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 29 November 2017
همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده بسیج ادارات استان همدان، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان؛ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، همایش مردان مبتکر و بی‌ادعا با همکاری بسیج ادارات استان با حضور سردار فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، امیری فرمانده بسیج ادارات استان همدان، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: وحدت و هماهنگی خوبی که بین مسئولین استان وجود دارد در کمتر استانی مشاهده می‌شود.

سردار مهدی فرجی با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به حضور نیروهای تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در منطقه در ساعات اولیه وقوع حادثه نیروهای این یگان برای امدادرسانی ورود کردند.

وی با اشاره به حضور خوب بسیجیان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ازگله عنوان کرد: کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با حضور در سر پل ذهاب کمک‌رسانی خوبی به مردم داشتند که جای تقدیر دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: تمام همکاران ما بسیجی هستند و در زلزله اخیر کارهای بزرگی انجام دادند و در کنار نیروهای بسیجی شرکت 6 اکیپ فنی نیز به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی برق استان همدان توانستند حدود 33 روستا را به خوبی پوشش دهند، افزود: همکاران ما در بحث فنی در دو روز اول حادثه، توانستند بسیاری از مناطق را برقدار کنند.


اعزام  ۶ اکیپ فنی برق همدان  به مناطق زلزله‌زده

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های عملیاتی صنعت برق استان گفت: حمایت از تولید لوازم برقی با راندمان بالا و شرکت‌های خدمات انرژی، استفاده از چراغ‌های روشنایی معابر با لامپ کم‌مصرف و ال ای دی، استفاده از ترانسفورماتورهای کم ظرفیت و کم تلفات، خازنگذاری در شبکه و توسعه فعالیت‌های طراحی و مهندسی برای بهینه‌سازی انرژی از جمله این برنامه‌ها است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان استفاده از فناوری‌های نوین و نصب کنتورهای هوشمند بر چاه‌های آب کشاورزی را از دیگر برنامه‎های شرکت عنوان کرد و افزود: افزایش راندمان نیروگاه‌ها با تشویق بخش خصوصی و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی نیز جزو این برنامه‌ها است که سومین نیروگاه خورشید 7 مگاواتی در استان به بهره‌برداری رسیده و 3 نیروگاه دیگر نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص شرکت ابراز داشت: بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده به منظور جلوگیری از هدررفت انرژی نیز به صورت مدون در حال اجرا است.

جمشیدی یادآور شد: تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز، استقرار GIS، نصب کنتورهای قرائت از راه دور برای تمام مشترکین ولتاژ اولیه، شناسایی ضعف شبکه‌ها و پست‌ها، تعویض لوازم اندازه‌گیری از تک تعرفه به سه تعرفه، استقرار سیستم کنتاک‌سنتر در مرکز سامانه 121 برای پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع با 60 خط ورودی نیز از دیگر اقدامات شاخص این شرکت است.

وی با اشاره به استفاده از تعمیرات به صورت خط گرم عنوان کرد: این امر در حال اجرا است که باعث شده کاهش قابل ملاحظه‌ای را در خاموشی‌ها داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار