رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه پرونده جسد کشف شده در رودخانه جورقان نیز در حال بررسی است، افزود: هنوز نیم‌تنه و سر این جسد کشف نشده است و احتمال می‌رود آب برده باشد.
کد خبر: ۵۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 24 November 2017
رئیس پلیس آگاهی استان همدان درباره پرونده کشف جسد زنی در گردنه اسدآباد اعلام کرد: در پی اعترافات فرد متهم به قتل مشخص شد، همسر این زن قاتل بوده است.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ رضا زارعی درباره اینکه پرونده جسد کشف شده زنی 30 ساله در گردنه اسدآباد به کجا رسید؟ اظهار کرد: در اعترافات مشخص شد همسر این خانم قاتل بوده که به علت درگیری‌های خانوادگی اقدام به قتل کرده بود و در روز دوم دستگیر شد.

لازم به ذکر است؛ دادستان شهرستان اسدآباد 12 مهرماه امسال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از کشف جسد زنی در گردنه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز  رأس ساعت ٧، جسد یک زن ٣٠ ساله توسط یکی از کوهنوردان در گردنه اسدآباد کشف شده است .

محمدجواد هاجرپور با بیان اینکه این کوهنورد در هنگام پیاده‌روی صبحگاهی در گردنه اسدآباد با یک دستگاه موبایل افتاده بر زمین مواجه می‌شود، تصریح کرد: با تماسی که با موبایل افتاده در گردنه گرفته می‌شود از فرد کوه‌پیما درخواست می‌شود اطراف را بیشتر کنکاش کند چرا که صاحب موبایل موردنظر هنوز به منزل بازنگشته است .

وی با بیان اینکه با کمی جستجو این فرد متوجه جسد شده و نیروی انتظامی را در جریان کشف این جسدقرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: هنوز علت فوت جسد کشف شده مشخص نیست بنابراین جسد برای کالبدشکافی و علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

دادستان اسدآباد با بیان اینکه جسد کشف شده همدانی و طلبه بوده است، خاطرنشان کرد: تا کنون برای این پرونده یک نفر مظنون بازداشت شده و بازجویی در این رابطه ادامه دارد.

*** دستگیری قاتل جسد کشف شده در منطقه شیرسنگی

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه با بیان اینکه قاتل جسد کشف شده در گونی و در منطقه شیرسنگی همدان دستگیر شده است، گفت: قاتل مردی 37 ساله است که از نظر روانی دچار مشکل بوده است.

وی اظهار کرد: قاتل که دارای مشکلات روحی و روانی بوده، دستگیر و تحویل زندان داده شده و در بازجویی‌ها اعلام کرده انگیزه خاصی برای قتل نداشته است.

گفتنی است؛ رئیس پلیس آگاهی استان همدان 21 آبان‌ماه امسال در گفت‌وگو با ایسنا از کشف جسدی در حوالی میدان شیر سنگی شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در حدود ساعت 9 صبح امروز جسد مردی در میدان شیرسنگی همدان کشف شده است .

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعاتی درباره این جسد در دست نیست، گفت: این جسد در خیابان رها شده بوده و به علت اینکه تازه کشف شده هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره آن وجود ندارد .

*** هنوز نیم‌تنه و سر جسد کشف نشده است

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه پرونده جسد کشف شده در رودخانه جورقان نیز در حال بررسی است، افزود: هنوز نیم‌تنه و سر این جسد کشف نشده است و احتمال می‌رود آب برده باشد.

زارعی همچنین 21 آبان، درباره جسد نیم‌تنه مرد میانسالی که در هفته گذشته در همدان کشف شده بود نیز خاطرنشان کرد: این پرونده در دست بررسی است و تحقیقات پلیس ادامه دارد البته مظنونی در این پرونده وجود دارد که در حال تحقیق و بررسی هستیم .

گفتنی است؛ رئیس پلیس آگاهی استان همدان 16 آبان‌ماه امسال در گفت‌وگو با ایسنا از کشف جسد مردی میانسال در همدان خبر داد و گفت: جسد نیم تنه مردی میانسال در کنار رودخانه جورقان کشف شده است .

وی اظهار کرد: 20 روز گذشته خانواده مردی حدوداً 55 ساله اعلام مفقودی کرده بودند که پس از بررسی خودروی سوخته شده این فرد در نزدیک شهرستان بهار، جسد نیم‌تنه بالای وی در کنار رودخانه کشف شد .

زارعی تصریح کرد: پس از تماس یکی از شهروندان با پلیس جسد این فرد کشف شده که شواهد گویای این است که نیم‌تنه پایین جسد این فرد موجود نیست .

وی با بیان اینکه احتمال اینکه مرگ این فرد قتل باشد، وجود دارد، گفت: منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی درباره مرگ این مرد میانسال هستیم.

*** وضعیت پرونده جسد زن پتو پیچ شده

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در بخش پایان گفت‌وگو در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پرونده جسد زن پتو پیچ شده در حوالی میدان رسالت به کجا رسید؟ تصریح کرد: هنوز هویت این خانم به علت از بین رفتن چهره به واسطه فساد نعشی مشخص نشده و بستگانی هم نداشته است که بتوان موضوع را پیگیری کرد.

لازم به ذکر است؛ فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز در 4 مهرماه 94 در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از رسیدن به سرنخ‌هایی در مورد جسد زن 38 ساله‌ای که حوالی میدان رسالت همدان کشف شده بود، خبر داد.

سرهنگ رسول مرادی اظهار کرد: ساعت17 روز سوم مهر به پلیس 110 اطلاع داده می‌شود جسد زنی 38 ساله که در پتو پیچیده شده، بالاتر از میدان شیرسنگی به سمت میدان رسالت کنار خیابان رها شده است.

وی با بیان اینکه هویت این خانم مشخص نیست، افزود: تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس، مأموران انتظامی و پزشکی قانونی به منظور شناسایی هویت، چگونگی و علت فوت این خانم در حال بررسی است چراکه هنوز مشخص نیست این فرد به قتل رسیده یا بر اثر بیماری فوت کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقاتشان به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند به طوریکه ظرف چند ساعت آینده به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت، گفت: جسد این خانم در حال حاضر در پزشکی قانونی در حال بررسی است و در آینده نزدیک علت فوت مشخص می‌شود اما هم‌اکنون در مورد وقوع قتل و یا عدم آن نمی‌توان اظهارنظر کرد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار