مدیر کل صندوق بازنشستگی استان همدان عنوان کرد: بر اساس آمار‌های صورت گرفته ۲۰۰ الی ۲۵۰ نفر از سالمندان استان برای کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 24 November 2017
مدیر کل صندوق بازنشستگی استان همدان عنوان کرد: بر اساس آمار‌های صورت گرفته ۲۰۰ الی ۲۵۰ نفر از سالمندان استان برای کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده‌اند.

به گزارش ایکنا، غلامرضا سیفی، مدیر کل صندوق بازنشستگی استان همدان، چهارشنبه یکم آذر ماه در همایش تغذیه سالم در سالمندی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح علمی و دانش و آگاهی بازنشستگان به منظور تکریم این عزیزان است.

وی با بیان اینکه اطلاعات بسیاری از سالمندان در خصوص تغذیه سالم در این دوره از زندگی اندک است افزود: برگزاری این همایش می‌تواند اطلاعات بازنشستگان و سالمندان را افزایش داده و آنها را علم و دانش روز آشنا کند که در نهایت باعث ایجاد نشاط و سلامت جهت ادامه زندگی آنها خواهد شد.

سیفی اضافه کرد: دوره‌های ورزشی و آموزشی آلزایمر و کسب مهارت آموزش و اشتغال برای بازنشستگان و خانواده آنها با عقد قرار دادهایی با سازمان‌های مربوطه از جمله فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای بازنشستگان است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان با بیان اینکه مقدمات اولیه طرح اشتغال بازنشستگان انجام شده گفت: بر اساس آمار‌های صورت گرفته ۲۰۰ الی ۲۵۰ نفر از سالمندان استان برای کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: به افراد پس از کسب مهارت در حرفه‌های مختلف، گواهی نامه معتبر ارائه خواهد شد که در ادامه می‌توانند در نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط مشغول به فعالیت شوند.

سیفی عنوان کرد: طرح ایجاد اشتغال ویژه بازنشستگان در بخش دولتی رایگان و در بخش خصوصی، تنها ۲۰ درصد هزینه توسط فرد پرداخت خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار