فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه این گروه به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نبودند و به نام اسلام دست به جنایت می‌زدند، ادامه داد: آنها به نام دین و با هدف زیر سوال بردن آن و به کمک آمریکا دست به جنایت‌های وحشیانه می‌زدند.
کد خبر: ۵۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 24 November 2017
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه داعش با وجود حمایت 135 کشور نابود شد، گفت: آمریکایی‌ها مدعی بودند داعش 30 سال دوام می‌آورد اما با تدبیر ایران از بین رفت.

به گزارش فارس، حسن برزگر در سخنان پیش از خطبه نماز عبادی ـ سیاسی همدان، ضمن تبریک پیروزی جبهه حق و نابودی جبهه باطل و فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: دو ماه پیش سردارسلیمانی در مراسمی اعلام کرد تا سه ماه آینده خبری از خلافت خودخوانده داعش نخواهد بود و کمتر از سه ماه این اتفاق مبارک رخ داد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکنون هیچ جغرافیایی در دست این گروه آمریکایی ـ صهیونیستی نیست، تصریح کرد: کارشناسان آمریکایی گفته بودند که گروه داعش کمتر از 30 سال نابود نخواهد شد و اما دیدیم که خیلی زودتر نابود شد و این امکانپذیر نبود مگر با مجاهدت رزمندگان کشورهای مختلف.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه این گروه به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نبودند و به نام اسلام دست به جنایت می‌زدند، ادامه داد: آنها به نام دین و با هدف زیر سوال بردن آن و به کمک آمریکا دست به جنایت‌های وحشیانه می‌زدند.

وی با بیان اینکه این گروه آمریکایی ـ صهیونیستی 6 هزار نفر عامل انتحاری را روی کار آورد، خاطرنشان کرد: این گروه 15 میلیارد دلار خسارت مالی وارد کرد و زیرساخت‌های کشورهای مظلوم را نابود کردند.

وی آواره شدن 6 میلیون نفر مردم بیگناه را از دیگر اقدامات وحشیانه این گروه آمریکایی عنوان کرد و گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها تمام‌وقت در کنار این گروه تروریستی بودند و آنها را حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تمام امکانات رسانه‌ای غرب در اختیار این گروه تروریستی بود و هدف آنها ایجاد رعب و وحشت در جهان و تغییر دید نسبت به اسلام بود، افزود: آمریکا که ادعای مبارزه با تروریست‌ها را دارد اما در صدر حمایت از گروه‌های تروریستی قرار دارد.

وی جنگ با داعش را یکی از بزرگترین جنگ‌های تاریخ عنوان کرد و گفت: پیروزی در این جنگ بسیار ارزشمند است چراکه 135 کشور به این گروه جنایتکار نیروی انسانی فرستادند.

برزگر با بیان اینکه دشمن با دنبال نابودی بازوی انقلاب یعنی حزب‌الله لبنان بود، تصریح کرد: با عنایت خداوند نه تنها حزب‌الله لبنان نابود نشد بلکه با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص داشتن 8 میلیون بسیجی جوان، مومن و پای کار برای حل دغدغه‌های کشور اشاره کرد و افزود: همه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید برای تربیت این تعداد جوان برای دفاع از کشور کمک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان رویکرد بسیج مستعضعین را مردمداری و کمک به مردم عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان باید به مردم شریف و قدرشناس کشور در هر صحنه‌ای کمک کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در همدان، اظهار کرد: اجرای طرح گشت‌های بسیجی محله‌محور در راستای ارتقای امنیت یکی از اقدامات مهم بسیج استان همدان است که از پنجم آذر به صورت نمادین و گروه‌های پنج نفره اجرا خواهد شد.

برزگر طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح کرامت و اجرای طرح جهادگران سلامت را از دیگر اقدامات مهم و ارزشمند بسیج استان همدان عنوان کرد و گفت: تاکنون 46 مسجد برای انجام طرح‌های بسیج انتخاب شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار