رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن گفت: در مبارزه با تکفیری‌ها الگوی بسیج موجب پیروزی شد چرا که اسم بسیج به سبب نیت‌های خالص بسیجیان یک اسم مقدس است.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 24 November 2017
امام جمعه رزن با بیان اینکه سیستم اداری در شهرستان رزن کارآمد نیست گفت: این موارد تذکر داده شده ولی اصلاح نشده است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمد مولازاده در دیدار با بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مقاومت‌های اسلامی در منطقه الگو گرفته از مکتب انقلاب و بسیج  است.

وی با بیان اینکه این الگو موجب نجات ملت‌های مختلف از سلطه بیگانگان و استکبار شده است، افزود: بسیج یک الگو و آموزه‌ای برای ملت‌های دیگر شد تا بتوانند نقش خودشان و کارایی خودشان را نشان دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن گفت: در مبارزه با تکفیری‌ها الگوی بسیج موجب پیروزی شد چرا که اسم بسیج به سبب نیت‌های خالص بسیجیان یک اسم مقدس است.

وی افزود: بسیج به معنای جهاد و مبارزه است البته نه به معنای تنها جهاد در عرصه نظامی بلکه در سال‌های اخیر نشان داده شد  که بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، ایجاد اشتغال و در عرصه اقتصادی  نیز توانمندی‌های بسیاری دارد.

مولازاده با اشاره به کمک مردم شهرستان رزن و بسیجیان به مناطق زلزله زده تصریح کرد: در حادثه زلزله حقیقتا پایگاه‌های  بسیج  بسیار خوب عمل کردند و حدود 11 کامیون و 22 وانت بار که ارزش ریالی 280 میلیون تومان داشت به این مناطق کمک کردند.

امام جمعه رزن :بسیج در هر مسئله یا بحرانی وارد شده است  منشا خیر و کمک بوده است لذا بسیجیان ما باید بدانند دشمنان ما دنبال حیله و مکر هستند و باید این حیله و‌ مکر را مراقبت کرد.

مولازاده با اشاره به طراحی‌ نیرنگ‌ها از سوی دشمنان اظهار داشت: باید این حرکت‌ها منطقی و‌ مستدل باشد و بهانه به دست دشمن نداد زیرا وظیفه بسیج عملیاتی کردن خواست رهبری است.

وی با اشاره به برخی سخنان که بسیجی‌ها یا جوانان انقلابی تندرو هستند گفت: گاهی مسئولان کند حرکت می‌کنند در حالیکه اینگونه نیست و  ما باید خود را وفق دهیم  و کارها با سرعت مورد قبول انجام شود.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان اینکه آنچه نخبگان بسیجی گفتند درد و دل ما نیز هست تصریح کرد: نظام اداری ما در شهرستان رزن فشل است فساد اداری در شهرستان وجود دارد گفتیم اما اصلاح نشده است .

امام جمعه شهرستان رزن با یاد آوری تذکر خود در نماز جمعه قبلی مبنی بر نام آوردن از مدیرانی که در حق مردم ظلم می‌کنند گفت:ما بعد از چهل سال که مردم آبرو‌، خون  و‌ ناموس داده‌اند می‌خواهیم به این هدف برسیم که بین کشاورزی  و شهری  فرقی در ادارات شهرستان نباشد.

امام جمعه شهرستان همچنین حضور مسئولان در بین مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان را یک ضرورت و وظیفه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار