رودباری با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های شریانی استان همدان به غیر از محور تویسرکان گنجنامه باز و تردد در آنها جریان دارد، گفت: علیرغم تداوم بارش برف، خوشبختانه تردد در محورهای استان همدان در حال انجام است.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 24 November 2017
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده باش ۲۵۰ راهدار و ۲۴ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رودباری در جمع خبرنگاران با اشاره به کولاک در گردنه‌های استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک، محور تویسرکان- گنجنامه به شکل موقت مسدود شده و باید رانندگان از مسیرهای جایگرین استفاده کنند.

وی بابیان اینکه در محورهای همه کسی و سوباشی بارش برف و در گردنه اسدآباد و مسیر گرمک در محور رزن آوج بارش خفیفی مشاهده می شود، ادامه داد: از آغاز بارش باران  و برف در سطح محورهای استان راهداران و راهدارخانه های استان همدان به شکل آماده باش چندین مرحله عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام داده اند.

وی یادآور شد: طبق پیش بینی هواشناسی استان این بارش ها ادامه خواهد داشت و رانندگان باید با احتیاط کامل و با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ اقدام به سفر کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رودباری با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های شریانی استان همدان به غیر از محور تویسرکان گنجنامه  باز و تردد در آنها جریان دارد، گفت: علیرغم تداوم بارش برف، خوشبختانه تردد در محورهای استان همدان در حال انجام است.

مدیر کل  راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر کسب اطلاعات وضعیت جوی و راه های استان از طریق مرکز اطلاع رسانی ۱۴۱ تاکید و اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال زمستان زودرس پیش بینی شده از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان همدان را دارند انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان درپایان از آماده باش ۲۵۰ راهدار و ۲۴ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار