مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای دو نمایش توسط هنرمندان ملایر در بخش جنبی این جشنواره در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این نمایش‌ها شامل تئاتر صحنه‌ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» کاری از گروه نمایشی گروه یاس کبود به نویسندگی مهدی مهدی آبادی و کارگردانی مهدی روزبهانی و نمایش «زندگی بسیار کوتاه است» به کارگردانی نسرین نعمتی و همچنین یک کار نمایشی دیگر از سوی دانش‌آموزان است که در طول برگزاری جشنواره برای کودکان و نوجوانان ملایر به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 24 November 2017
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای سه نمایش در بخش جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان از 10 تا 15 آذرماه سال جاری در همدان  اظهار کرد: در بخش جنبی این جشنواره نیز برنامه‌های مختلفی در استان و شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با هدف ایجاد نشاط برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها اجرا می‌شود گفت: طی هفته آینده جلسه برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌ها در استان تشکیل می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای دو نمایش توسط هنرمندان ملایر در بخش جنبی این جشنواره در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این نمایش‌ها شامل تئاتر صحنه‌ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» کاری از گروه نمایشی گروه یاس کبود به نویسندگی مهدی مهدی آبادی و کارگردانی مهدی روزبهانی و نمایش «زندگی بسیار کوتاه است»  به کارگردانی نسرین نعمتی و همچنین یک کار  نمایشی دیگر از سوی دانش‌آموزان است که در طول  برگزاری جشنواره برای کودکان و نوجوانان ملایر به روی صحنه می‌رود.

 وی  با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای در زمان برگزاری جشنواره در شهرستان پیشنهاد شده است خاطرنشان کرد: در طول برگزاری جشنواره برگزاری جشنواره بادبادک‌ها را برای کودکان ملایری خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار