مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه‌ها در حال پیگیری است که بلافاصله پس از ابلاغ استان و در صورت مساعد بودن هوا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، افزود:با کمک و همیاری جهادگران, پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت توانستیم بیش از 3500نفر را در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام و به مردم عزیز روستاهای محروم خدمت رسانی کنیم.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 24 November 2017
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۳۵۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان رزن اعزام شدند.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رزن اظهار داشت: امسال با همکاری مسئولان استانی در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان بسیج سازندگی اقدام به ساخت و مرمت 5پروژه در فاز اول نموده است.

وی گفت: این پروژه‌ها در زمینه مرمت مساجد روستای بهکندان و چورمق، ساخت سرویس بهداشتی و آشپزخانه مسجد امتلر, ساخت خانه عالم روستای گندوز و نیز ساخت پل روستای قلعه جوق است.

زارعی گفت: مرحله تکمیلی این پروژه‌ها در حال اتمام است که برای این پروژه‌ها بیش از 100میلیون تومان اعتبار از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(هدیه مقام معظم رهبری) در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه  فاز دوم این پروژه‌ها در حال پیگیری است که بلافاصله پس از ابلاغ استان و در صورت مساعد بودن هوا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، افزود:با کمک و همیاری جهادگران, پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت توانستیم بیش از 3500نفر را در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام و به مردم عزیز روستاهای محروم خدمت رسانی کنیم.

وی گفت:در این اردوها گروه‌ها بیشتر در زمینه فرهنگی, کلاس‌های آموزشی و عمرانی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه ادوهای هجرت دانش آموزی نیز با حضور دانش آموزان بسیجی به تعداد90 نفر بمدت 10روز برگزار شد، افزود:این اردوها در زمینه دیوارکشی مدارس, رنگ آمیزی محوطه, نقاشی داخل ساختمان, آماده‌سازی نمازخانه و فضاهای آموزشی مدارس با همکاری ادارات آموزش وپرورش و نیز تلاش حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی سه بخش برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار